تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
جمعه 31 فروردین

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیامهای تسلیت شعب (صفحه 3) - درگذشت همسر گرانقدر سرآمد خوشنویسان معاصر، استاد غلامحسین امیرخانی

محضر مبارک حضرت استاد امیرخانی عزیز و ارجمند

با نهایت تاسف و تاثر در گذشت جانسوزهمسر گرامیتان ، بانوی مهر و عطوفت  ، یار و یاور عمر ی همراهی  را به شما استاد گرانقدر تسلیت عرض نموده و برای آن بانوی فداکار آرامش ،  رحمت و غفران الهی و برای حضرتعالی و سایربازماندگان محترم صبر و بردباری خواهانیم.

* انجمن خوشنویسان شعبه آباده *

سلام و عرض ادب و ارادت...وعرض تسلیت بجهت آسمانی شدن سرکارخانم رقیه شهرابی...آرزوی طول عمربرای پدرخوشنویسی ایران استادامیرخانی نازنین....زنده باشیدوبرقرار...

ارادتمند غلامرضا مفیدی

جناب استاد امیرخانی بزرگوار انجمن خوشنویسان دزاشیب نیز همچون تمامی شعب سراسر کشور، در غم مادر معنوی خوشنویسی ایران به سوگ نشسته است  و علو درجات را برای بانوی مهر و مهربانی از خداوند منان خواستار می باشد.

* مجموعه فرهنگی هنری انجمن خوشنویسان ایران - واحد دزاشیب *

انا لله و انا الیه الراجعون

جناب استاد غلامحسین امیرخانی:

فقدان همسر عزیزو بزرگوارتان اندوهی سخت  را برایمان پدید آورد این مصیبت را بشما و خانواده محترم و جامعه خوشنویسی کشور تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال صبر مسئلت داریم.

* انجمن خوشنویسان شعبه خوانسار*

هوالباقی

استاد ارشد ومعزز ساحت خوشنویسی معاصر، جناب استاد غلامحسین امیرخانی .

خبر اندوه آن استاد بیش بها ،که از پی کوچ ابدی یار وهمراه دیرین وهمسر گرانقدر آن استاد بزرگوار ،پدید آمد .بر قلوب مستفیدان ودوستداران  محضر آن جناب سخت سنگین است وجانسوز .یاران شورای انجمن خوشنویسان استان اصفهان ونیز اعضای آن ،باعرض تعزیت به محضر جنابعالی ،آرامش روح آن فقیده سعیده را به دست نیاز از درگاه حضرت بی نیاز میخوانند ،وبرای حضرتعالی ومنسوبان معظم ،آرامش وصبر را طلب می نمایند .

و سلام علیها یوم ولدت ویوم ماتت ویوم تبعث حیا .

* انجمن خوشنویسان استان اصفهان- علی فرزانه *

انا لله و انا الیه راجعون

محضر مبارک استاد غلامحسین امیر خانی

با نهایت تاسف و تاثر درگذشت  همسر ارجمندتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و شادی روح مطهر ان بانوی فداکار را از درگاه احدیت متعال مسلت دارد.

* انجمن خوشنویسان شعبه شهرستان شاهین دژ*

محضر گرانقدر استاد غلامحسین امیرخانی 

 بدینوسیله با نهایت تأسف و تأثر درگذشت همسر ارجمندتان، بانوی مهر و عطوفت و مهربانی، را به حضرتعالی ، فرزندان گرانقدر و همه بازماندگان گرانمایه تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن مرحومه آرامش و رحمت الهی و برای حضرتعالی و خانواده محترم  صبر و شکیبایی خواهانیم. 

*انجمن خوشنویسان باغ‌ملک، خوزستان*

بسم الله الرحمن الرحیم
و بشّر الصّابرین، ألذین إذا أصابتهم مصیبة قالوا إنّا لله و إنّا الیه راجعون
استاد ارجمند  جناب آقای  امیرخانی ، سلام علیکم
ضمن عرض ادب و احترام، با نهایت همدلی و تاثر درگذشت همسر گرامیتان را خدمت حضرتعالی تسلیت و تعزیت گفته، از خداوند متعال برای آن مرحومه طلب غفران و رحمت می کنیم و برای شما و خانواده محترم آرزوی صبر و سلامتی داریم. ما را در غم خود شریک بدانید. 

سید محمد حسین نواب - مدیر مدرسه اسلامی هنر