تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
سه شنبه 28 فروردین

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیامهای تسلیت شعب (صفحه 5) - درگذشت همسر گرانقدر سرآمد خوشنویسان معاصر، استاد غلامحسین امیرخانی

حضرت استادغلامحسین امیرخانی، درگذشت بانوی مهربان وهمسر گرامی  رابه شمااستاد برزگوار وخاندان گرامی امیرخانی وشهرابی وجامعه بزرگ  خوشنویسی تسلیت عرض نموده وبرای آن سفرکرده علودرجات راازدرگاه احدیت خوارستاریم.

*بجنورد: خلیل رستمی بجنوردی وهنرجویان خوشنویسی درکتابخانه سنا*

  در سوگ مادر خوشنویسی معاصر بانو شهرابی همسر استاد گرانقدر غلامحسین امیرخانی.

بسیار گل که از کف من برده است باد ، اما من غمین

گل های یاد کسی را پر پر نمی کنم. من مرگ هیچ عزیزی

سرمدی اراک

استاد معزز و گرانقدر حضرت استاد غلامحسین امیرخانی

بدینوسیله درگذشت همسر گرامی شادروان رقیه شهرابی را تسلیت عرض نموده امیدواریم روح آن مرحومه قرین رحمت الهی گردد و خداوند به شما بزرگ مرد عرصه هنر جهان صبر مسئلت فرماید.

*انجمن خوشنویسان شهرضا*

مسعود احمدی:

انا لله و انا الیه راجعون

باسمه تعالی

جناب استاد امیرخانی بزرگوارسلام علیکم،

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته است کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

احتراما بدینوسیله درگذشت همسر مهربان و گرامیتان را  خدمت حضرتعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفرکرده غفران الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

* انجمن خوشنویسان زنجان *

جناب استاد غلامحسین امیر خانی

با نهایت تاسف درگذشت همسر گرامیتان را به شما و خانواده ی محترم تسلیت عرض می نماییم  . برای ایشان رحمت و غفران الهی و برای شما استاد ارجمند و بازماندگان صبر جمیل از درگاه ایزد منان مسئلت می نماییم. روح آن مرحومه در جوار حضرت حق قرین آرامش.  

m-nabizade

* انجمن خوشنویسان شعبه آشتیان*

هادی مظفری:

هوالحکیم

* گوهری در صدف خاک نهفته است*

بزرگ خوشنویس تاریخ، استاد الاساتید جناب امیرخانی حفظه الله تعالی

بدینوسیله ابراز ارادت و همدردی خود را به ساحت گرامیتان عرضه می داریم، رحلت جانسوز و تالم انگیز همدم و همراه زندگی شریفتان، بانوی بزرگ خوشنویسی کشور سرکار خانم شهرابی را بحضور مبارکتان عرض تسلیت داریم، درجات عالی ایشان نزد خداوند پوشیده نیست، متعالی بگرداند.

*مدیر و اعضای انجمن خوشنویسان ایران شعبه آزادشهر (استان گلستان)*

عباس عزیزی:

همه ازخداییم و بسوی او باز خواهیم گشت ...

یکبار دیگر شاهد بسوگ نشستن بزرگ مرد هنر ایران زمین بودیم . زنگ غم و ماتم اینبار در خانه مردی بصدا درامد که بانویی مهربان .مهمان نواز . همراه همیشگی وخستگی ناپذیراستاد بزرگوار را بسوگ نشاند .

بانو رقیه شهرابی . همسر استاد بزرگوار جناب غلام حسین امیرخانی ..

لذا برسم ادب واحترام این مصیبت عظما را به استاد امیرخانی . انجمن خوشنویسان ایران و همه هنرمندان این مرز بوم تسلیت عرض می نمایم . ازخداوندمنان برای ان مرحومه علودرجات را مسئلت مینمایم و برای استاد بزرگوار و سایر بستگان صبر وشکیبایی خواهانم ... مارا در غم خود شریک بدانید .

*عباس عزیزی ... اهواز*

هو الحق

به اندوه و تلخی خبر آمد که مادر گرامیمان، همسر بزرگوار استاد امیرخانی که نادیده همهٔ ما شاگردان خانهٔ هنرش بوده‌ایم و از مهرش پرورده‌ایم از میانمان غیبت کرده و به خانه نور و حیات ابدی خویش رجعت نموده‌اند. دریافتن قدر این مهر و ذره ذرهٔ دین همهٔ ما به این خانه و خانواده نمیتواند به حساب و سپاسگزاری آید و این دین نه تنها بر ما، بلکه بر ذمه همه فرزندانی است که در این عرصه فرهنگ متعالی خط خواهند نوشت و هنر را خواهند زیست.

 ما شاگردان استاد محترم سرکار خانم کاشانی به واسطه وجود ایشان، نور وجود استاد امیرخانی و مهر همسر عزیزشان را چشیده و نیوشیده‌ایم و در غم این خانه و خانوادهٔ بزرگ هنر شریکیم و درجاتی هرچه متعالی‌تر برای مادر عزیزمان از حضرتش مسئلت داریم و از او آرام و صبر نورچشمانمان استاد امیرخانی را طلب میکنیم.

زینب انصاری

با سلام . جناب آقای امیرخانی درگذشت همسر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و بقای عمر بازماندگان را از خداوند متعال خواهانم .

عباس امیربگلویی و خانواده

استاد ارجمند جناب استاد امیرخانی ضایعه درگذشت همسر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم و برای آن مرحومه علو درجات را از درگاه باری تعالی خواستاریم.

دکتر یاسمن آقاجانی و دکتر هاتف زیرک زاده

استاد گرانقدر و فخر ایران جناب استاد امیرخانی درگذشت بانوی محترمه خانم رقیه شهرابی را حضور شما تسلیت عرض میکنم و برای شما و خانواده محترم صبر جمیل و جزیل خواستارم.

از طرف احمد آقاجانی و خانواده

بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

جناب استاد امیرخانی بزرگوار فقدان از دست داد همسر گرامیتان غم سنگینی است امیدوارم وسعت صبر وشکیبایی شما به اندازه ی دریای غم از دست دادن ایشان باشد از خداوند منان علو درجات را برای ایشان خواستاریم

*از طرف انجمن خوشنویسان شهرستان قروه - محمد رضا خداویسی*

غم همسر واقعا درد سختی است.

ان‌شاءالله که خداوند به استاد صبری عنایت کند تا استاد به راحتی با این غمِ بسیار، کنار بیایند.

* امیرمحمد احمدی از طرف انجمن خوشنویسان شهرستان تفت ازاستان یزد*

درگذشت مادر مهربان خوشنویسی ایران را به پدر خوشنویسی استاد امیرخانی بزرگ تسلیت عرض میکنیم وبرای استاد و خانواده گرامی صبر و شکیبایی و برای آن محرومه شادی روان آرزومندیم،،، روانش شاد باد یادش گرامی  

*از طرف انجمن خوشنویسان خرم آباد*

استاد بزرگوارجناب آقای غلامحسین امیرخانی گرامی

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتم زده بـه انتظار بنشیند و این بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش در فـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت

درگذشت همسر گرامیتان را به شمااستادعزیز وگرانقدر و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

 بااحترام- حسین خسروی

با سلام و عرض ادب، حضرت  استاد امیرخانی عزیز،این مصیبت را محضر جنابعالی و خانواده بزرگ انجمن خوشنویسان ایران  تسلیت عرض نموده، از خدای منان برای ایشان علو درجات و برای محضر شما طول عمر توام با سلامتی و صبر مسئلت دارم، هر چند ما توفیق زیارت شما را نداشته ایم ولی بینهایت دوستتان داریم خدا حفظتان کند.

* محبوبه اسفندپور، انجمن خوشنویسان شهرضا*

استاد گرامی جناب آقای امیرخانی بزرگوار- با سلام

خبر درگذشت اندوهبار همسر گرامیتان باعث تأسف و تأثر فراوان شد. امید که یاد خدا اندکی از بار این غم سترگ را بکاهد و روح مرحومه در پناه حق آرامش گیرد.

*انجمن خوشنویسان سواد کوه مازندران - هدایت اله خادمیان*

عرض تسلیت خدمت استاد امیرخانی بابت فوت همسر فداکارشان بانو رقیه شهرابی

احمد سلطانیان

ضمن عرض تسلیت بمحضراستاد الاساتید غلامحسین امیرخانی و خانواده محترمشان و جامعه خوشنویسان ایران.روحشان شادویادشان گرامی.

*انجمن خوشنویسان نیشابور. علی دربهشتی*

انا لله و انا الیه راجعون 

حضرت استاد غلامحسین امیرخانی

درگذشت همسر گرامیتان را به شما ، خانواده محترمتان و جامعه خوشنویسی تسلیت عرض نموده ، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم.

*انجمن خوشنویسان شعبه شهرستان بروجرد*

انالله واناالیه راجعون

ضایعه اسفباردرگذشت همسرگرامی استادالاساتیدجناب امیرخانی رابه محضرایشان وسایربازماندگان ازصمیم قلب تسلیت عرض مینماییم.

*انجمن خوشنویسان شعبه آبادان*

انالله و انا الیه راجعون - کلُّ من علیها فان

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت. حضرت استاد امیرخانی درگذشت همسر و همراه گرامیتان بانو رقیه شهرابی  رابه شما و خانواده  محترمتان تسلیت عرض نموده، برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم .

*انجمن خوشنویسان ایران شعبه بهارِ همدان*

استاد امیرخانی بزرگوار

نفس تنگ است از به زبان آوردن واژگان در عرض تسلیت به شما. تنها می‌خواهم بگویم غصه تو غصه من است و رحلت همسرت مرا نیز اندوهگین ساخت

*ارادتمند شما حجت الله باپیرزاده انجمن خوشنویسان شهرستان سرپل زهاب*

یار دیرینهٔ حکیم خط ایران« استاد غلام حسین امیرخانی» از ستیغِ همدلی های استوار گذشت و به سَریرِ بلند آسمان،پَر کشید. هَمو که حریمِ جانش،بهاریهٔ خطِ  زمانِ ما بود و گلبرگ های وجودش، اقلیم روحِ استادِ عزیزِ ما را،گلستانی تر می کرد و نَفَس های گرم و گرامی اش،به سرای امیرخانی طراوت می داد. مِهرش،همزادِ امید بود که در رسم الخطِ مهربانی،دمیده شد و در « سَروِ سایه فِکن »جای گرفت تا «صحیفه های هستی» آفریده شوند. خدایش او را در جوارِ رحمتِ خود،قرینِ نعمتی ابدی کند که به حق،شایستهٔ چنین رفعتی است.          

  « علی جزایری »

فقدانِ همسرِ بزرگوارِ استاد غلامحسین امیرخانی همگی ما را اندوهگین ساخت. ضمن عرض تسلیت به جامعه بزرگ خوشنویسان ایران بویژه استاد و خانواده محترمشان از پروردگار متعال  برای آن عزیز از دست رفته غفران الهی و  برای استاد امیرخانی سلامتی و طول عمر باعزت خواهانم.

*علیرضا نوروزی - مدیر شعبه رباط کریم*