جهش تولید با مشارکت مردم
چهارشنبه 5 اردیبهشت

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیامهای تسلیت شعب (صفحه 6) - درگذشت همسر گرانقدر سرآمد خوشنویسان معاصر، استاد غلامحسین امیرخانی

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انالله و انا الیه راجعون

حضرت استاد غلامحسین امرخانی

غم از دست دادن همدم و همراه زندگی و پشتیبان سالها تلاش در عرصه ی هنر ؛ همسر گرامیتان را بسوگ نشسته و برای حضرتعالی ؛ فرزندان و بستگان آن مرحومه صبر و شکیبایی و از خداوند بزرگ برایشان علو درجات را خواهانیم  .

*انجمن خوشنویسان  شعبه ی بندرگز*

انا لله و انا الیه راجعون؛فرهیخته گرانمایه جناب آقای استاد امیرخانی:با نهایت تآثر و تآسف ضایعه درگذشت همسر با وفایتان را تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه غفران الهی و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبرجزیل و اجر جمیل از بارگاه الهی خواستاریم،ما را نیز در این غم بزرگ شریک خود بدانید.

انجمن خوشنویسان قرچک *

وعرض‌ تسلیت ‌به ‌مناسبت ‌درگذشت ‌‌همسروهمراه‌ دلسوز‌ومهربان بزرگ ‌بانوی ‌سرزمینم‌ خانم ‌رقیه ‌شهرابی وآرزوی‌غفران ‌الهی ‌برای‌ آن ‌بانوی‌ محترم وبقای‌ عمر‌‌استاد‌عزیز‌جناب ‌آقای ‌امیرخانی عزیز

راضیه اصلانی حسین آباد

درگذشت بانوی مهربان خوشنویسی ایران بانو شهرابی همسر استاد گرانقدروعزیزمان دلمان را به درد آورد . یار وهمسری که بارها استاد در محافل از ایشان به عنوان شانس های بزرگ زندگی هنریشان یاد می کردند  ،آری چنین هم بود که اگر وجود نازنین این بانوی صبورومهربان ‌ومهمان نواز نبود شاید امروز شاهد این همه آثار هنری فاخر وزیبا ‌ارزشمند از استاد عالیمقاممان نبودیم .بیگمان خوشنویسی معاصر وتشکیلات انجمن خوشنویسان ایران وامدار این بانوی فرهیخته است .روح بزرگ ‌ولطیفش در ارامش ابدی وقرین رحمت باد ویاد ‌نامش گرامی انجمن خوشنویسان استان البرز پرواز آسمانی ایشان را به جناب استاد امیرخانی وخانواده داغدارشان ‌،جامعه ی خوشنویسی کشور  تسلیت عرض نموده و‌برای استادمحبو بمان صحت وسلامت ‌صبر وشکیبایی ارزومندیم .      

* مدیر واعضا ی شورا وهنرجویان انجمن خوشنویسان مرکز استان البرز(کرج)*

انالله وانا الیه راجعون

حضرت مستطاب جناب استادامیرخانی

رحلت جانسوزیاردیرین وهمراه شفیقتان درزندگی مرحومه بانوشهرابی که مصداق بارزمهروعطوفت مادرانه وهمسری نمونه بودندرابه شماوجامعه خوشنویسی تسلیت عرض میکنیم . روحشان شادویادشان گرامی.

*مدیرواعضای انجمن خوشنویسان شعبه گرگان*

انالله وانا الیه راجعون

"ما همه فانی وبقا بس توراست"

درگذشت همسر گرامی حضرت استاد غلامحسین امیرخانی راخدمت ایشان وجامعه خوشنویسی وهنری تسلیت عرض میکنیم...علو درجات وغفران الهی را برای آن مرحومه وسلامتی وصبر برای استاد را از خداوند مهربان خواستاریم... اللهم صلعلی محمدوآل محمد وعجل فرجهم

*انجمن خوشنویسان شعبه گالیکش*

هوالباقی

حضرت استاد غلامحسین امیرخانی

غم از دست رفتن همسر و یار دیرینتان را به محضرحضرت عالی، خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت باری تعالی برای آنمرحومه نیکوکار و خیر، رحمت الهی وبرای استاد گرانسنگ و دیگر بازماندگان صبر توام با طول عمر و سلامتی مسئلت می نمايم .

شمس مولا *

آیا استاد غلامحسین امیرخانی بدون داشتن همسری موافق، همدل و فداکار می توانسته است به این مرتبه از هنر و فرزانگی دست یابد؟ جای تردید است!  جامعه ی خوشنویسی همواره مدیون همسرانی همچون سرکار خانم رقیه شهرابی است. خدایش رحمت کند و صبر و شکیبایی به بازماندگان آن عزیزِ سفر کرده به ویژه استاد امیرخانی عنایت فرماید. آمین

          ( طاهریان )

جناب‌ استاد غلامحسین امیرخانی

فقدان همسر گرامیتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

انجمن خوشنویسان ملایر‌*

حضرت استاد غلامحسین امیرخانی درگذشت همسر عزیزان را به محضر این استاد عزیز و خانواده محترمتان تسلیت گفته شادی روح آن بانو را از خدا خواستارم.

مصطفی میرزاده

حافظا دیدی که کنعان دلم بی ماه شد، عاقبت با اشک غم کوه امیدم کاه شد

گفته بودی یوسف گمگشته باز آید ولی، یوسف من تا قیامت همنشین چاه شد

سرور بزرگوارمان جناب آقای استاد امیرخانی

... و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی ، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی آغازی بی پایان را می سراید همسفر در راه ماند، زندگی سخت است لیک در سفر باید بود. همراهتان از سفر ماند،  تلنگری سهمگین ، باور شاید نه سختی راه را می نماید. که بایستی تنها رفت صبری باید تا آرامشی زاید ترک یارتان بر شما تسلیت باد.

غفران و رحمت الهی  برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای حضرتعالی از پروردگار متعال خواهانم.

*با ابراز همدردی و احترام : یوسف اسکندرجعفرزاده – تبریز*

با نهایت تأسف ضایعه غم بار درگذشت بانو رقیه شهرابی همسر گرامی‌استاد امیرخانی را به استاد عزیزمان و جامعه خوشنویسی  تسلیت عرض نموده، و از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحومه علو درجات و مغفرت الهی و برای خانواده محترم صبر عظیم آرزومندیم.

*مرتضى صالحى - انجمن خوشنویسان انگلستان*

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست

که هر چه بر سر ما میرود ارادت اوست

استاد بزرگوار درگذشت همسر محترمتان را از صمیم قلب خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم.

شیفته هنر شما و پیرو راه شما - فهیمه روشن از مشهد*

خبرتاسف بار ودردناک درگذشت همسر گرامی وفداکار حضرت استادالاساتید ستاد امیرخانی موجب تآثر جامعه ی خوشنویسی کشور گردید.

این واقعه ی اسفناک را خدمت حضرت استاد وخانواده ی محترمشان تسلیت عرض نموده شادی روح آن مرحومه وسلامتی وطول عمر استاد وخانواده ی محترم را از خداوند بزرگ خواهانیم.

*انجمن خوشنویسان شعبه ی اسدآباد*