تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
پنجشنبه 9 فروردین

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیامهای تسلیت شعب (صفحه7) - درگذشت همسر گرانقدر سرآمد خوشنویسان معاصر، استاد غلامحسین امیرخانی

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت استاد غلامحسین امیر خانی

ارتحال همسر گرامی و فداکارتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض میکنیم.

 این مصیبت بزرگ را به  جامعه خوشنویسی کشور تسلیت وتعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان   برای آن بانوی فداکارو نیکو کار علو درجات وبرای شما استاد عظیم الشان عمری با عزت  و برای سایربازماندگان صبری جمیل و اجری جزیل از درگاه احدیت مسئلت می نماییم .روحش شاد و قرین رحمت الهی.

*انجمن خوشنویسان شعبه گچساران*

روح این بانوی شکیبا که عمری همره استادبودندباارواح طیبه الهی محشورباد وعرض تسلیت و تعزیت به محضرحضرت استادغلامحسین امیرخانی و جامعه خوشنویسان ایران .

*مدیریت انجمن خوشنویسان ایران شعبه بابل *

درود و عرض تسلیت خدمت استاد مسلم استاد امیرخانی بزرگوار

روح همسر مکرمه شاد باد - مارا در غم خود شریک بدانید.

*ارادتمند احمد استاد نوبری*

تا بود خدا بود تا هست خدا هست

حضرت استاد غلامحسین امیرخانی عزیز وگرانقدر، درگذشت همسر فداکارتان مهربانو رقیه شهرابی را که جامعه ی خوشنویسی خود را مدیون مهر مادرانه ی این مهربان بانو میدانند به محضر حضرتعالی وخانواده ی محترمتان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه رحمت وغفران الهی وبرای وجود گرانقدر حضرتعالی آرزوی صبر و سلامتی از خداوند سبحان مسألت مینماییم.

با احترام: مسلم پراهام ( انجمن خوشنویسان شهرستان چرام )*

ای دریغا،ای دریغا، ای دریغ

کاینچنین ماهی نهان شد زیرِمیغ

با درد و دریغ، درگذشتِ جانگزای و اندوهبارِ همسر و همپای خالقِ آثار ماندگار،*جناب استاد غلامحسین امیرخانیِ بزرگ* و مادرِ مهربان و شفیقِ نستعلیق را به آن استادِ فرزانه و جمال اندیش و همه ی کسانی که با فرهنگ و ادب و اندیشه و هنر در پیوندند،به همه ی خداوندانِ خامه،و آنان که دل در گروِ مهر او داشته اند و دارند،از بُن جان،تعزیت و غم مباد می گویم.

*خدایت در این غم صبوری دهاد* خرّمش باد نام و یاد آباد.

حبیب آقا حسنی- صدا و سیما

با سلام و احترام

انا لله و انا الیه راجعون

در گذشت همسر مهربان و گرامی استاد الاساتيد غلام حسین امیرخانی را به محضر مبارک استاد امیرخانی و خانواده محترم ایشان و جامعه بزرگ هنری کشور و مخصوصا خوشنویسان تسلیت عرض می نمایم.

صمد سوری

محضر گرانقدرغلامحسین امیرخانی

  بدینوسیله با نهایت تأسف و تأثر درگذشت همسر ارجمندتان، بانوی مهر و عطوفت و مهربانی، را به حضرتعالی ، فرزندان گرانقدر و همه بازماندگان گرانمایه تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن مرحومه آرامش و رحمت الهی و برای حضرتعالی و خانواده محترم  صبر و شکیبایی خواهانیم.

 خادریان

سلام علیکم

خبر درگذشت همسر گرامی استاد امیرخانی باعث تالم خاطر خوشنویسان سرا سرکشور وهمچنین اردبیل گردید بدون شک رمز وراز توفیقات حضرت استادمقدار زیادش برمیگردد به تحمل وشکیبایی این بانوی عزیز ،  ازبارگاه حضرت دوست می خواهیم روح بلند ان عزیز نوگذشته را قرین رحمت نموده وبه استاد عزیز صبر عنایت فرماید.

*انجمن خوشنویسان شعبه اردبیل*

انا لله وانا الیه راجعون    

 جناب استاد امیرخانی عزیز درگذشت همسر مهربان وهمدم عزیزتان  را به شما تسلیت عرض  مینماییم ما را درغمتان  شریک  بدانید .

 * از طرف انجمن  خوشنویسان  ایران تربت حیدریه*

کسی کو نکونام میرد همی- ز مرگش تاسف خورد عالمی

مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت.

 درگذشت سرکار خانم شهرابی را به استاد معظم‌مان و خانواده محترمشان و خانواده انجمن خوشنویسان ایران تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال ، مغفرت و آرامش ، سعادت و سلامت برای استاد و سایه مستدام استاد بر تمامی خوشنویسان خواستارم.

مهندس پویا لطیفیان

انا لله و انا الیه راجعون

به جرات میتوان گفت پشت هر مرد موفقی در تمامی عرصه های علمی و هنری علی الخصوص شاخه بسیار بسیار مشکل و طاقت فرسای خوشنویسی آنهم با همه سختی و فراز و نشیبی که در کشور ما دارد بانویی مهربان ، صبور ، فداکار و از همه مهمتر همدل و همراه وجود داشته و دارد...

استاد امیرخانی عزیز این ضایعه بزرگ رو خدمت شما و تمامی دوستداران شما تسلیت عرض میکنم و از خداوند متعال برای همسر گرامیتان طلب عفو و مغفرت نموده و برای شما و خانواده محترمتان آرزوی صبر و سلامتی دارم، ما را نیز در غم از دست دادن عزیزتان که برای ‌بسیاری از خوشنویسان کشور مادری کردند شریک بدانید...

* کوچکترین عضو جامعه بزرگ خوشنویسی ایران - ابراهیم شعبانی لنگرودی*

 استاد عزیز و گرانقدر، ما را در غم از دست دادن همسر گرامیتان شریک بدانید. خانم شهرابی بخاطر سال‌ها خدمات بی دریغ، مهربانانه، صادقانه و مهمانپذیری بی وقفه از خانواده خوشنویسی، دینی بس بزرگ بر جامعه هنرمندان دارند که توصیف ناشدنی است.  صبر و تندرستی برای شما و خانواده محترم آرزومندیم. 

*مسعود کریمایی- مسئول انجمن خوشنویسان ایران شعبه امریکای شمالی*

استاد امیرخانی عزیز
فقدان همسر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت.
غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

*مدیر انجمن خوشنویسان شعبه لنگرود - کامران کشاورز لنگرودی*