جهش تولید با مشارکت مردم
چهارشنبه 5 اردیبهشت

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پیامهای حمایتی از سراسر کشور در خصوص ساختمان صائب - 8

سلام و درود محضر حضرت استاد امیرخانی و مدیر محترم اجرایی جناب آقای براتی و درود و سلام محضر همه اساتید و هنرمندان گرامی،

هنرمند بر جامعه حقی دارد و حقوق جامعه هم بر هنرمند محفوظ است. بر کسی پوشیده نیست که هنرمند از دیرباز به هر دلایلی و به طریق مختلف مورد بی مهری واقع شده  شاید خاصیت اجتماعی ما انسان ها است که به کم و اندک بسنده نکرده ایم و یا فراتر از حقوق خود را طالب بوده ایم. درک متقابل از خواسته ها و احترام به همنوع در سطر اول فرهنگ ما جای گرفته ولی در عمل دچار نقصانیم.

در اجتماع هنری که سرشار از عشق است و لطافت و از رسالت هنرمند همین بس که زیبایی ها را به جامعه معرفی کند و خود نماد لطف است و عنایت؛ ضایع کردن حق هنرمندان. آن هم اجتماع بزرگ و ارزشمند انجمن خوشنویسان ایران که متعلق به همه خوشنویسان و هنرمندان است* از طرف کسانی که خود در اجتماع بزرگ هنری حضور دارند و پرورش یافته این مکتب هستند جای تعجب است!

  امیدواریم جناب آقای حسین زاده و کسانی که به هر طریقی در این موضوع دخیل هستند عنایت نموده و همکاری لازم را داشته باشند که انشالله این مشکل رفع شود و در سال آینده با وحدت و هم دلی و تدابیر لازم برای ارتقاء و اعتلای خوشنویسی در مسیر تعالی و تکامل قرار بگیریم.

عشق می‌ورزم و امید که این فن شریف چون هنرهای دگر موجب حرمان نشود. از خدای مهربان برای همه هنرمندان صحت و سلامتی و توفیق روزافزون آرزومندم و امیدوارم این مشکل به زودی رفع شود.

*تا چند کنی قصه اسکندر و دارا*

*ده روزه عمر این همه افسانه ندارد* 

با احترام - محمد مرادی مدیر انجمن خوشنویسان شعبه اندیشه

   -------------------------------------------------------------

مدیریت محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران جناب آقای براتی؛با سلام و احترام بدینوسیله تلاشهای جنابعالی و همکاران محترمتان را در جهت اعتلای هنر اصیل خوشنویسی کشورمان ارج می نهیم و از تلاشها و پیگیریهایتان در جهت حفظ  داراییهای انجمن خوشنویسان ایران تقدیر مینماییم ،امیدواریم همواره در راه محقق شدن ارزشهای هنر خوشنویسی کشور موفق باشید.

انجمن خوشنویسان قرچک

-------------------------------------------------------------

جناب استاد براتی عزیز

با سلام و تحیت بدین وسیله از تلاشهای مجدانه و ارزنده حضرتعالی در جهت استرداد و باز پس گیری ساختمان صایب صمیمانه قدردانی می نماییم. امید ان دارد در راه ترویج اهداف والای خود نسبت به فرهنگ و هنر بویژه جامعه خوشنویسی کشور بیش از پیش موفق باشید.

انجمن خوشنویسان شعبه شهرستان شاهین دژ-  صمد صالحی

   -------------------------------------------------------------

 باسلام واحترام

در خصوص اقدام جناب آقای براتی مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران و تقدیر وتشکر از عمل کرد مدبرانه ی ایشان در رسانه ای کردن ساختمان صائب که گامی بزرگ درآگاه کردن اذهان عمومی ومسئولین قضایی برداشته اند کمال تشکر وامتنان را دارم.

فریبا فعال- مدیر بخش آموزش انجمن خوشنویسان تهران بزرگ

   -------------------------------------------------------------

با سلام و احترام .... پیگیری مجدانه شورای عالی و مدیریت محترم اجرایی در جهت باز پس گیری ساختمان صائب که خواسته بحق جامعه خوشنویسی میباشد جای تقدیر و سپاس دارد انشاالله در این امر موفقیت حاصل گردد .....

کرمانی نژاد- مدیر شعبه زرند

   -------------------------------------------------------------

جناب استاد عارف براتی، مدیریت محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

با سلام و ادب و تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز ، به عرض می رساند تقریبا همه عزیزان هنرمند و اساتید معزز خوشنویسی در سراسر کشور می دانند که سالیان درازی خانه اصلی و ساختمان  مرکزی انجمن خوشنویسان ایران در تهران و در کوچه صائب بوده و هست و این موضوع انکار ناپذیر است .

گر چه به ظاهر عده ای خائن با تقلب و سند سازی خود را صاحب این ساختمان میدانند اما قطعا و با درایت، تلاش و پشتکار حضرتعالی و در راس انجمن حضرت استاد امیرخانی انشاالله به زودی حق به حق دار خواهد رسید و خیانت خائنین بر ملا خواهد شد. بدینوسیله ضمن تقدیر از تلاش های بی وقفه جنابعالی و تمامی عزیزان سلامتی و سعادت همه اساتید و هنرمندان را آرزومندیم.

سرپرست و اعضای انجمن خوشنویسان شهرستان کبودراهنگ ( استان همدان)

   -------------------------------------------------------------

مدیر محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران،جناب آقای  براتی

 با سلام و عرض ادب

بدین وسیله از تلاش و زحمات جنابعالی و همکاران گرامی در پیگیری مطالبات و تحقق آرمان های انجمن خوشنویسان ایران تشکر می نماییم.  در پرتو عنایات حضرت حق موفق و پیروز باشید.

نبی زاده - انجمن خوشنویسان شعبه آشتیان 

   -------------------------------------------------------------

با عرض سلام و درود به مجموعه فهمیم و گرانسنگ انجمن خوشنویسان ایران

علی الخصوص بحضور مدیر اجرایی توانمند و فعال انجمن جناب آقای عارف براتی عزیز و بزرگوار

که همواره دلسوز و دوستدار هنرمندان و هنر والای  خوشنویسی بوده اند. ضمن خسته نباشید و خداقوت از تلاش های مجدانه و پیگیریهای حضرتعالی و دیگر همکاران و مجموعه حقوقی انجمن خوشنویسان ایران و تمام عزیزانی که در راستای احقاق حقوق  از دست رفته و تصرف شده توسط  کج اندیشان و سودجویان عرصه ی هنر والای خوشنویسی  کمال تشکر را داشته و آرزومند موفقیتهای روز افزون برای همه ی شما عزیزان میباشیم. در پناه خداوند منان همیشه خوش و سلامت باشید.  پیشاپیش عید نوروز را به حضور سبزتان تبریک و شادباش عرض میکنیم.

اصغر محمدی - بهمراه اعضای شورای انجمن خوشنویسان زنجان

   -------------------------------------------------------------

باسلام ودرود به مدیر مدبر اندیشمند جناب استاد براتی عزیز در استانه سال نو از صمیم قلب بشما تبریک وشاد باش عرض میکنم وانتای حق خواهی وعدالت طلبی وداد خواهی خوشنویسان مظلوم کشور که شما واستادان همراه شما زحمت میکشید در کنارتان ایستاده ودفاع خواهیم کرد تا این کشتی طوفان زده که شما ناخدای ان هستید را بساحل نجات بکشانیم. انشاالله.

ارادتمند،  خسرو روشن

   -------------------------------------------------------------

جناب استاد براتی

مدیر محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

نکته ای که در اظهار نظر دوستان که اگاهانه خود را بخواب زده اند و بدون اینکه اشاره ای بدان داشته باشند و نسبت به خبر ۲۰/۳۰ موضع دارند این است که از ثبت سند بنام مسئول قبلی انجمن سخنی بمیان نمی آورند و آگاهانه و تعمدی و هدفمند در این امر پرده پوشی می نمایند و اصل موضوع را ( ثبت سند ساختمان ) مطرح نمی نمایند و در صدد انحراف افکار عمومی هستند  و  دم از برباد رفتن آبروی انجمن و خوشنویسی میزنند .

جناب استاد براتی ضمن همراهی  با جنابعالی برایتان آرزوی توفیق  در احقاق حقوق جامعه خوشنویسی ایران را دارم. پاینده باشید .

محمد کارگر

   -------------------------------------------------------------

با سلام به مدیریت محترم اجرایی انجمن خوشنویسان و شورای عالی و همه هنرمندان وهمکاران اعضای محترم شورای تهران ؛ ضمن تبریک وشادباش وسلامتی درسال نو ، توفیقات هرچه بیشتر دراحقاق حق خوشنویسان شریف ایران را از آفریدگار یکتاخواهانم وبه سهم خود به عنوان نماینده منتخب شما خوشنویسان ارجمند کشور، در پیشگاه خداوند گواهی می دهم که مسئوولین واعضای شورا با نهایت توان وجدیّت در پیشبرد اهداف عالیه انجمن خوشویسان ایران فداکاری و تلاش مضاعف داشته وخواهند داشت . به امید روزها و خبرهای خوش. " از تمرینات روزانه خط بیشتر بهره مند باشید.

 عظیم هادی پور

   -------------------------------------------------------------

مدیریت محترم اجرایی انجمن خوشنویسان

جناب آقای براتی

با سلام و احترام وتبریک سال نو

تلاش شما را در عرصه خوشنویسی کشور همواره ارج نهاده و درایت شما و همکاران محترمتان در خصوص پیگیری و حفظ دارایی های انجمن خوشنویسان ایران قابل تقدیر و تحسین بوده و امیدواریم همواره در تحقق آرمان های خوشنویسی کشور موفق باشید.

انجمن خوشنویسان برخوار اصفهان- عابدی واعضا

   -------------------------------------------------------------

با سلام و عرض ادب و شادباش بمناسبت اعیاد شعبانیه و ایام نوروز باستانی خدمت شما استاد گرامی جناب آقای براتی عزیز و همکاران محترمتان در انجمن خوشنویسان مرکز.

حقیر هم به نمایندگی از شورا و اعضای انجمن شعبه ابهر از تلاشهای شبانه روزی حضرتعالی در راستای اعتلای هنر خوشنویسی بالاخص احقاق حقوق انجمن خوشنویسان در قضیه اخیر، کمال تقدیر و تشکر را دارم. با آرزوی موفقیت.

عطوفی - مدیر شعبه ابهر

   -------------------------------------------------------------

با سلام و عرض ادب و احترام وتبریک سال نوخدمت مدیریت محترم ومعزز اجرایی انجمن خوشنویسان ایران جناب آقای براتی و همکاران زحمت کش وپر تلاش و دلسوز آن انجمن تلاش بی وقفه و درایت و مدیریت حضرتعالی و همکاران عزیزتان درراستای پیگیری و حراست ازداراییهای انجمن خوشنویسان ایران و تحقق آرمانهای خوشنویسی و پاسداشت از فرهنگ وهنر اصیل کشورمان قابل تقدیر میباشد وما زحمات و تلاش همه جانبه شما را ارج نهاده و برایتان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

شفیعی- انجمن خوشنویسان مهردشت اصفهان

   -------------------------------------------------------------

 هوالجمیل

جناب استاد براتی عزیز

با سلام و تحیات وتبریک سال نو خدمت حضرتعالی واعضای محترم شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران بدین وسیله از تلاشهای مجدانه و ارزنده حضرتعالی وشورای عالی در جهت استرداد و باز پس گیری ساختمان صائب صمیمانه قدردانی می نماییم .

امید ان دارد در راه ترویج اهداف والای خود نسبت به فرهنگ و هنر بویژه جامعه خوشنویسی کشور بیش از پیش موفق باشید.

انجمن خوشنویسان ایران  شعبه خمین

   -------------------------------------------------------------

ضمن عرض سلام و قدردانی از مدیریت محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران جناب آقای استاد عارف براتی وهمچنین اعضای گرامی شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران، بخاطر تلاش  و پیگیری های مجدانه امور  انجمن، به استحضار میرساند که انجمن خوشنویسان شهرستان مهر نیز حمایت خود را در خصوص باز پس گیری ساختمان انجمن تهران که در واقع مربوط به انجمن خوشنویسان سراسر کشور هست اعلام میدارد، امیدواریم که قوه محترم قضاییه ومسؤلین مربوطه در این خصوص عنایت ویژه داشته باشند.

برای حضرتعالی و همه اساتید معزز ودلسوزدرسال جدید آرزوی سلامتی وشادکامی همراه باموفقیت روزافزون راازخداوند منان خواهانیم.

انجمن خوشنویسان شعبه شهرستان مهرفارس

   -------------------------------------------------------------

 مدیر محترم اجرایی انجمن خوشنویسان یران جناب استاد عارف براتی

جامعە خوشنویسان ایران طی چند سال اخیر کە مقارن با حضور جنابعالی و تیم همراهتان در راس تصمیم سازی و اجرایی وساماندهی امورات آن انجمن بودە است بە عینە شاهد آن بودە کە جانی تازە بە روند علمی سازی و افزایش انگیزەی فراگیری و ارتقای سطح آفرینش و روشنگری در امورات ادری واجرایی بەهمت تلاش شما دلسوزان دمیدە شدە است.

اکنون نیز پیگیریهای خردمندانە وروشنگریهای بحق جنابعالی درخصوص ساختمان صائب حسن نیت و تداوم عملکرد مدبرانە شما واعتماد بە مدیریت شایستە را بیش تر از هر زمانی نمایان نمودە است.

این اقدام شایستە بدون شک همراهی خوشنویسان و انجمن های سراسر کشور را بەهمراە داشتە و از جنابعالی و تیم مدبر همراهتان حمایت مینماییم.

محمد بهرامی- مدیر انجمن خوشنویسان شعبە مریوان

   -------------------------------------------------------------

گر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است؛

اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد. اساتید ارجمند، هنرمندان گرانقدر و  بی مثال؛ همدلی، وحدت اکثریت در هدف مشترک گروه ضامن بقا در هنر تقدس خوشنویسی کشور عزیمان است. راهی را آغاز نموده ایم که طی آن بدون هم اندیشی وهمدلی شما سروران گروه ممکن نیست وتقارن آن را با سال نو به فال نیک می گیریم. وانتهای این قصه ی سردوسفید همیشه سبزخواهدبود. نوروزتان سرشار از شادی وعشق با آرزوی طول عمر بابرکت برهمه

سال نومبارک - مدیران گروه هم اندیشی