جهش تولید با مشارکت مردم
پنجشنبه 6 اردیبهشت

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سپاس و قدردانی سرپرستان شعب و هنرمندان از برنامه بزرگداشت استاد نظام العلماء و صعود به قله کلون بستک

عشق به طبيعت عاليترين انگيزه يك هنرمند است.

   او عوامل طبيعت را مي كاود و عناصر را شناسايي می نماید تا تجلي ظهور حق را در آن به ديده دل ببينيد. مگر نه اين است كه انسان ورزشكار نيز ميخواهد طبيعت را در لحظاتي از حركت فعالش براي خود ضبط كند. در واقع عشق به طبيعت هنگامي در يك قايقران- كوهنورد و اسكي باز و يا حتي شكارچي انگيزه ورزش ميشود كه او بتواند رابطه روحي بين خود و طبيعت ايجاد كند.

و بد نيست بدانيم هنر، توانستن را مي آفريند و هنر، توانستن است.پس ميشود باور كرد كه ورزش رابطه اي تنگاتنگ با هنر دارد. هنر و ورزش هردو بيان خويشتن است.

بخش گرافيك هنر ارتباطي تنگانگ با دنياي ورزش يافته است امروز ورزش بدون معرفي از توان يابي مجدد عاجز مي ماند و اين مهم بر عهده هنرمندان است تا جنبه هاي متعدد رواني، اجتماعي، سياسي، اقتصادي و از همه مهمتر خودسازي و خودشناسي را در ورزش به علاقه مندان بشناساند.

در راستای این مهم انجمن خوشنویسان ایران برنامه بزرگداشت استاد نظام العلماء و کوهنوردی (صعود به قله کلون بستک به ارتفاع 4150 متر) را به همت اعضای شورای عالی به ویژه استاد سید حیدر موسوی و مدیراجرایی در شهریور ماه 1395 برگزار نمود که با استقبال هنرمندان خوشنویس سراسر کشورو شعب انجمن خوشنویسان ایران مواجه گردید.

مراتب تقدیر عده ای از عزیزان در ذیل:

__________________________________________________________________________________________________________________________

با احترام '   بدینوسیله سپاس وقدردانی خود را از ریاست محترم انجمن خوشنویسان ایران جناب آقای استاد غلامحسین امیرخانی و جناب آقای عارف براتی و همچنین از سرپرست محترم گروه کوهنوردی انجمن دوست نازنین استاد  میر حیدر موسوی که بمناسبت بزرگداشت استاد نظام العلما برای اولین بار گردهمایی کوهنوردان انجمن خوشنویسان ایران  را تدارک نموده و بهمین مناسبت اولین صعود این گروه به قله کلون بستک را برنامه ریزی کرده‌اند ابلاغ مینمایم'     انجمن خوشنویسان ایران این میعادگاه عاشقان به هنر خوشنویسی با بیش از نیم قرن فعالیت در راستای تعلیم و تربیت هنرمندان وهنر جویان در بیش از ۳۲۰شعبه درسراسر کشور نقش  بسزایی راایفاء نموده است''   اینک با نگاهی نوین سعی دارد در کنار تربیت وپرورش هنر ارج و اوجمند خوشنویسی  به سلامتی جسم وروان هنرمندان وعشق وعلاقه آنان به طبیعت وپایداری و استقامت وسختکوشی را توامان با صبر بردباری پیوند زده ورشد و ارتقاء جوانان این مرزوبوم را درعرصه ی فرهنگ وهنر فراهم نمایند''   بهمین منظور جا دارد از این حرکت میمون ومبارک از زحمات بی‌دریغ وبی شائبه تمامی دست اندرکاران واعضای محترم شورایعالی بخصوص دوست نازنین وهنرمند وهمنورد ثابت قدم استاد موسوی که با تلاش صادقانه وهمدلی ریشه دار این صعود را س پرستی وهمراهی کرده اند سپاس وقدردانی خودرا ابلاغ نموده وآرزوی بهروزی وشادکامی روزافزون برای ایشان وتمامی دست اندرکاران این برنامه را خواستارم ''      همیشه سرفرازو.   همیشه درفراز  باشید.      

  محمود صفایی ۷ شهریور ۱۳۹۵ تهران

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

سلام و درود .
 انجمن خوشنویسان شعبه سنقر از برنامه بزرگداشت استاد نظام العلما و  صعود به قله کلون بستک از دست اندرکاران این برنامه بسیار سپاسگزار است و کمال تشکر و قدر دانی از عزیز بزرگوار و مرد عمل جناب استاد موسوی را دارد .ایشان واقعا در طول برنامه حوصله به خرج داده و با خوشرویی برنامه ای بسیار عالی در کنار خوشنویسان کوهنورد  برپا نمودند. از زحمات فراوان شما ممنون و سپاسگزارم .آشنایی با شما مایه فخر اینجانب می باشد .
تبریک و درود به همه خوشنویسان کوهنورد که در این برنامه شرکت نمودند. انشاا... به همت و تلاش استاد موسوی این برنامه فرهنگی ادامه داشته باشه بنده هم به نوبه خودم همراه و همفکر شما بزرگواران خواهم بود . 

 

سرپرست انجمن خوشنویسان سنقر 
مرتضی بنی عامریان