جهش تولید با مشارکت مردم
پنجشنبه 6 اردیبهشت

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ابراز لطف و بنده نوازی اساتید گرامی، سرپرستان محترم شعب ، هنرمندان ...به انتخاب مجدد آقای عارف براتی به سمت مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

  با سلام و احترام محضر استادان ارجمند، سرپرستان محترم شعب و عموم هنرمندان و عزیزان ...

    ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری حسینی و با سپاس از ابراز محبت و بنده نوازی بزرگان و سرورانم که این خادم خود را مورد لطف و مهر قرار داده اند  بخدا به قدری ابراز لطف و بنده نوازی فرموده اند که اگر ساعتها جواب ارسال نمایم عاجز خواهم بود اما در خصوصی سعی خواهم کرد سپاس خود را به عمل آورم و اما خدا را شاکرم که توانستم در 3 سال سخت و پر التهاب گذشته  در کنار شورای عالی مقتدر و بازرسان و نماینده محترم وزیر و اعضای شورای ارزشیابی قوی به صورتی خدمتگزاری نمایم که امروز این همه مورد بنده نوازی اکابر این هنر عزیز قرار میگیرم و سعادت است در رکاب این بزرگان بودن و خوشحالم امروز در شرایطی هستیم که یک انجمن قوی داریم با پایگاهها و سردارانی زیاد .مشکلات در حال چیدن دامن خود هستند . و هر روز چشمه ای از خدمت رو نمایی می شود و انشاالله با همدلی دلسوزانه و صبورانه آحاد خوشنویسان عزیز به دوره ای جدید از شکوفایی انجمن بزرگ خوشنویسان ایران وارد شده ایم.  آرزو دارم خدای تعالی کسانی را که مشکلات سالهای قبلی را به هر نیت رقم زدند مورد بخشش قرار دهد و امید دارم هنرمندان عزیز در سراسر کشور با گذشت و  همراهی دقیق با رفتاری پر از مهر و محبت به وفاقی دامن بزنند که همه از برکات آن بهره گیرند . و این بنده را نیز کماکان از راهنماییهای خود محروم نفرمایند .

از خدایتعالی توفیق است باز هم چند صباحی خدمتگزار باشم. 

مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

 عارف براتی

 

پیام های دریافتی عزیزان از  سراسر کشور در ذیل :

مدیریت محترم انجمن خوشنویسان ایران
جناب اقای عارف براتی 

باسلام :
بکارهای گران مرد کاردییده فرست....
بی شک جاذبه مدیریت مدبرانه شماازبدوورود روح تازه ای به کالبد انجمن خوشنویسان ایران بخشید .وباتوجه  به مشگلات عدیده  که بر هیچکس پوشیده نیست  همه انهادر مدت سه سال حضور پربرکت شما یکی پس از دیگری  بسامان رسید  .انتصاب شایست ومجدد شما باعث خرسندی جامعه  فهیم خوشنویسی گردید  ضمن سپاس فراوان از ریاست محترم شورای عالی استادغلامحسین امیرخانی وتک تک اعضا گرامی وموثربجهت این تصمیم درست وسازنده بشما صمیمانه تبریک گفته برایتان در پیشبرد اهداف عالی این انجمن  در همه زمینه ها ارزوی موفقیت  بیش از پیش دارم.
سرپرست انجمن خوشنویسان اصفهان 
 استاد مهدی فروزنده 
مدیریت محترم انجمن خوشنویسان ایران
جناب اقای عارف براتی 

با سلام خدمت مدیر اجرائی مقتر و خستگی ناپذیر انتصاب مجدد جناب عالی را تبریک میگوئیم ان شاءالله در سایه الطاف الهی و  تلاشهای بی وقفه شما و حمایت های شورای عالی محترم کما کان بر مشکلات موجود انجمن پیروز گردید. 
سرپرست انجمن خوشنویسان شیراز 
استاد مجید چیزفهم دانشمندیان
 عارف براتی عزیز...
افتخار میکنم که وجود نازنین هنرمندی از شهر خوشنویسان ،تکاب موجبات عزتمندی و سرافرازی مجموعه ای پرعشق و مهر، بنام انجمن خوشنويسان ايران را فراهم آورده تا همچنان شاهد مدیریت زیبا و کارآمد و ماندگار تان با عنوان مدیریت اجرایی انجمن خوشنویسان ایران باشیم.
و انجمن خوشنويسان ايران را بیش از پیش با همدلی و همراهی تمامی اساتید گرانقدر و شورای محترم عالی در 
قله های بالندگی ببینیم.
طول عمر با عزت استادالاساتید امیرخانی و بزرگان پیشکسوت انجمن را از خداوند متعال خواستارم و برای شما دوست گرانقدر و عزیز آرزوی موفقیت دارم.
17 مهر 95
استاد خلیل فریدی
درود جناب استاد براتی .
انتخاب مجدد جنابعالی را به سمت مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران رابه شماتبریک عرض می نمایم وامیدواریم همچون گذشته دراعتلای به این انجمن گامهای بهتری بردارید.
ارادتمندان شما درانجمن خوشنویسان شهرستان آمل 
غیراز هنر که تاج سر آفرینش است * 
بنیاد هیچ منزلتی جاودانه نیست.*
سرور ارجمند وهنرمند گرانقدر جناب براتی عزیز.
انتخاب مجدد حضرتعالی به عنوان ریاست اجرایی انجمن خوشنویسان ایران  مایه فخر ومباهات است. تبریکات صمیمانه حقیررا پذیرا باشید. 
 ارادتمند :حسن انجمن.-کردستان -سنندج. 
 زمانه قرعه نو میزند بنام شما
خوشا شما که جهان میرود بکام شما
تبریک و تهنیت عرض می کنیم به تشکیلات محترم انجمن خوشنویسان ایران بدلیل حضور پر افتخار استادالاساتید امیرخانی نازنین و نکته سنجی و اتخاذ تصمیمات صحیح و بجای ایشان بخصوص در شرایط حساس کنونی، در انتخاب مجدد جناب عارف براتی به سمت مدیریت اجرایی آن نهاد عزیز، چرا که این تصمیم بدلیل ایجاد همدلی و وفاق و برون رفتِ انجمن از بحرانهای طاقتفرسای پیشین با حضور جناب براتی در این سمت و کفایت شورای محترم عالی ممکن گردید، ولذا با وضعیت حاضر همینگونه نیز انتظار میرفت.
 بر خود میبالم  برای حضور هنرمند بزرگ وخوشنویس تکابی در بالاترین سمت اجرایی این انجمن و از خداوند متعال خواهان موفقیت روز افزون و روزهای روشن برای ایشان و انجمن خوشنویسان ایران هستم.
مهدی فریدی
عضو رسمی انجمن خوشنویسان ایران
از طرف اعضا و گروه تلگرام انجمن خوشنویسان تکاب
 سلام و ادب و احترام .
هنرمند ارجمند 
جناب آقای عارف براتی 

مساعی فرهنگی توام با متانت و وقار ارجمندتان موجب مباهات و سپاسگزاری است. انتخاب مجدد جنابعالی به مدیریت اجرایی انجمن خوشنویسان ایران رو تبریک میگویم و برای شما آرزوی پیروزی دارم .
مرتضی بنی عامریان سرپرست  انجمن خوشنویسان سنقر
 جناب آقاى  عارف براتى
مدير محترم اجرايى انجمن خوشنويسان ايران
باسلام و عرض تسليت به مناسبت ايام شهادت سيد و سالار شهيدان حضرت سيد الشهدا (ع) ، انتخاب مجدد حضرت عالى را بعنوان مدير اجرايى انجمن قدر دانسته و اميدواريم كه با همت ، تدبير و سعى دلسوزانه ء حضرتعالى روز به روز شاهد رشد و اعتلاى انجمن خوشنويسان ايران باشيم.
العبد المذنب المفتقر
محمدرضا ميرفندرسكى
 هنرمند گرامي جناب آقاي عارف براتي
خرسنديم كه سكان مديريت اجرايي انجمن خوشنويسان ايران، مجددا در دستان توانمند شما قرار گرفت. اميدواريم در مدت ماموريت در اين سمت حساس شاهد بركات حضورتان در جاي جاي انجمن خوشنويسان در پهنه ايران بزرگ و اسلامي مان باشيم. 
انجمن خوشنويسان مشهد
فرهیخته ارجمند جناب آقای براتی عزیز
با سلام و احترام؛
  ضمن ابراز قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی شما در دوره قبل ، انتصاب شایسته و مدبرانه شما را صمیمانه تبریک عرض کرده و امیدوارم در این دوره هم مانند قبل با اقتدار و سربلندی به کار خود ادامه داده و در ساماندهی هرچه بهتر انجمن وزین خوشنویسان ایران مانند گذشته گامهای ارزشمندی بردارید.                                                                
ارادتمند
 استاد علی خیری حبیب آبادی 
 جناب استاد عارف براتی
حضور مجددتان درعرصه مدیریت اجرایی بزرگترین تشکل هنری جهان، مایه دلگرمی اهالی خط و خوشنویسی میباشد.
امیدبرآن دارم که همانند مدیریت چندسال گذشته، مدیری توانمند و فعال و کوشا در راه اعتلای هنر مظلوم و محجوب خوشنویسی باشید و دراین راه بسیارپرتلاطم و خطیر، موفق و سربلند.
بزرگترین دغدغه قاطبه هنرمندان این مجموعه، رفع تبعیض ها و برقراری جو دوستی و مهرورزی و آرامش همراه باثبات است،که حضرتعالی باسابقه درخشان مدیریت تان، رفع این دغدغه هارو نوید بخش هستید.
مبارک و میمون است این انتخاب مجدد.
کمترین و کوچک همه خوشنویسان کشور
استاد یوسف کله جاهی
فرهیخته ارجمند و گرامی،جناب آقای عارف براتی
مدیریت محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

با سلام و احترام؛
انتخاب بجا و شایسته ی حضرتعالی را به جامعه خوشنویسی کشور تبریک عرض میکنم و برایتان از درگاه خداوند منان آرزوی توفیق روزافزون دارم.
ارادتمند :
استاد بهادر پگاه 
فرهیخته ارجمند جناب آقای براتی عزیز،
با سلام و احترام؛
ضمن ابراز قدردانی از زحمات بی شائبه و شبانه روزی شما در دوره قبل ، انتصاب شایسته و مدبرانه شما را صمیمانه تبریک عرض کرده و امیدوارم در این دوره هم مانند قبل با اقتدار و سربلندی به کار خود ادامه داده و در ساماندهی هرچه بهتر انجمن وزین خوشنویسان ایران مانند گذشته گامهای ارزشمندی بردارید.و مثل همیشه افتخار افرین باشید موفقیت شما خوشحالی ماست .شاد و سربلند باشید
ارادتمند
 قنبر بلالی دهکردی
غیراز هنر که تاج سر آفرینش است * 
بنیاد هیچ منزلتی جاودانه نیست.*
هنرمند گرانقدر جناب آقای عارف براتی 
انتخاب مجدد و شایسته حضرتعالی به عنوان مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران را صمیمانه تبریکات عرض می نمایم .

 
غلامرضاسپهری بازرس انجمن خوشنویسان ایران شعبه تهران بزرگ
مدیر سایت سرای خوشنویسان ایران
 فرهیخته وهنرمندارجمند جناب آقای عارف براتی 
با سلام و احترام؛
ضمن ابراز قدردانی از زحمات بی شائبه وروزافزون شما در دوره ی قبل ، انتصاب شایسته و مدبرانه ی شما را صمیمانه تبریک عرض کرده و امیدوارم در این دوره هم به مانند دوره ی قبل با اقتدار و سربلندی به مسئولیت خطیرخود ادامه داده و در ساماندهی هرچه بهتر انجمن وزین خوشنویسان ایران مانند گذشته گامهای ارزشمندتری برای آینده ی مجموعه بردارید.
 
ارادتمند شما: مهدی اسماعیلی
انجمن خوشنویسان دره گز
  هنرمند فرهیخته، استاد مهربان، جناب آقای براتی
انتصاب مجدد جنابعالی، به مدیریت اجرائی قدیمی ترین انجمن هنری کشور را تبریک عرض می نمایم.
ارادتمند ـ مازیار زند
استاد ارجمند جناب اقاي براتي
منصب شايسته و بجاي جنابعالي بعنوان مديري مدبر و مقتدر با پشتكار و كارنامه اي درخشان مديريتي جهت اداره بزرگترين انجمن هنري در كنار گوهر شناسي چون حضرت استاداميرخاني دور از انتظار نيست.
ارزوي پيشبرد اهداف والاي هنر فاخر خوشنويسي به همت شما عزيزان هستيم
انجمن خوشنويسان جزيره كيش 
شربياني
جناب استاد براتی عزیز
با سلام و تقدیم احترام
بر کسی پوشیده نیست زحماتی را که در این چند سال به جهت رفع کدورت ها و اختلافات و با مدیریت و صبر فراوان کشیدید و در کنار سایر اساتید همدلی را در انجمن نهادینه کردید. نتیجه این زحمات، حضور مجدد و شایسته شما در این جایگاهست. تبریک دوستداران شما در انجمن خوشنویسان شهرستان محمودآباد را پذیرا باشید. به امید توفیق روزافزون شما و هنرمندان انجمن خوشنویسان ایران
سرپرست انجمن خوشنویسان شهرستان محمودآباد
افشار بلالایی
فرهیخته گرامی جناب استاد عارف براتی
  انتخاب مجدد جنابعالی را به سمت مدیریت اجرایی انجمن وزین خوشنویسان ایران تبریک عرض نموده،همواره سلامتی و توفیق خدمت به فرهنگ میهن عزیزمان ایران را از درگاه احدیت برایتان آرزومندم.
سرفراز و پاینده باشید
با درود

 
 حسن صالح ریاحی (انجمن خوشنویسان ایران شعبه کارون تهران)
 با سلام محضر استاد براتی عزیزم ،
گلچین بایسته نازنین و کار امد شما ، با داشتن سالها تجربه در امر مدیریت شایسته در قامت انجمن خوشنویسان باعث خوشحالی و سرور حقیر شد ، با دلی پاک ارزوی سر بلندی برای شما و خانواده محترمتان از درگاه ایزد منان دارم . تبریک... 
استاد عباس واشقانی
دوست نازنین و فرهیخته؛ استاد براتی عزیز
ضمن ابراز قدردانی از زحمات شبانه روزی حضرتعالی در دوره قبل مدیریت ، انتصاب شایسته و مجددتان را صمیمانه شادباش عرض میکنم...توفیقتان مدام- عمرتان مستدام

 
استاد جزایری
جناب استاد عارف براتی
یقینا شایستگی  و درایت حضرتعالی در طول چند سال مدیریت شما بر انجمن معظم خوشنویسان ایران باعث رشد و شکوفایی و اتحاد آن گردیده و اکنون که مجددا به این سمت منصوب شده اید شاهد بالندگی بیش از پیش آن خواهیم بود. ضمن عرض تبریک برایتان آرزوی توفیق روزافزون در هدایت این مجموعه قدسی را دارم.

 
با احترام: داور پروین
به نام نقشبند آفرینش 
حضور محترم جناب آقای براتی 
مدیرکل محترم اجرایی
 انجمن خوشنویسان ایران 
انتصاب مجدد و شایسته جنابعالی را از سوی شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران که مزین است به رقم بزرگ مرد عرضه خوشنویسی ایران حضرت استاد امیرخانی صمیمانه تبریک عرض می نماییم.
 
انجمن خوشنویسان شهرضا 
محمد جواد رحمتی
استاد  ارجمند و گرامی،جناب  عارف براتی
مدیریت محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران
با سلام و احترام و عرض ارادت
انتخاب بجا و شایسته ی حضرتعالی را به جامعه خوشنویسی کشور تبریک عرض نموده  و برای حضرتعالى توفیق روزافزون از درگاه حضرت حق آرزو مندم ، تندرست و شاد باشيد.
 
استاد مرتضى صالحى
مسئول انجمن خوشنويسان شعبه انگلستان
هنرمند فرهیخته ومدیر تواناو جناب آقای عارف براتی
باسلام وادب واحترام .انتخاب مجددجنابعالی بعنوان مدیر اجرایی .نشانگر لیاقت .کاردانی .شایستگی وصداقت وصمیمیت شماست .این انتخاب بر شما وهمه دوستداران شما واهالی هنر خوشنویسی مبارکباد.بی شک انجمن همچنان با تکیه برهمت وصداقت وپایمردی شماقله های پیروزی رافتح خواهد کرد.
بااحترام .استادان مدرسان
و هنرمندان انجمن خوشنویسان تبریز
درود بر هنرمند خستگی ناپذیر وتوانمند وبی ریا .جناب آقای عارف براتی .
انتخاب مجدد جنابعالی بعنوان مدیر اجرایی آرزوی تمام اعضای خوشنویسان سراسر کشور رابراورده ساخت.اینانتخاب برشما وهمه دوستدارانتان مبارکبا د.
باحترام .
استاد میرحسین زنوزی
هنرمند گرامی جناب اقای عارف براتی
 باکمال مسرت خرسندی خودرا بسبب انتصاب مجددحضرتعالی بسمت مدیریت اجرایی انجمن خوشنویسان ایران تبریک وتهنیت عرض نموده سلامتی وموفقیت انجناب را از درگاه احدیت مسئلت مینمایم 
 
 بااحترام
سرپرست شعبه سبزوار ،استاد علیرضا شرافت
((بهترین ها شایسته ی گزینش هستند)) با درود فراوان به جامعه ی بزرگ خوشنویسی کشور ، بر خود می بالیم که همانند هنر خوشنویسی درخشان این مرز و بوم کهن ایران زمین ، گرانمایه هایی همچون استاد والا مقام امیرخانی و ... مسوولیت سرپرستی و سیاست گذاری آنرا  به عهده دارند و غیر از این هم از آن عزیزان انتظار نبود مدیران کارآمد و دلسوز و کاردانی چون سرور ارجمند آقای عارف براتی را دوباره به عنوان مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران انتخاب نمایند،امید آن داریم که همچون گذشته در بخش مدیریتی و ساماندهی بیش از پیش انجمن در راستای همراهی و همدلی با انجمن ها ی مرکز استان و شهرستان ها باشند . شادباش دوباره به آقای براتی عزیز ، پیروز و مانا باشید.    
  انجمن خوشنویسان ابهر - بهرامی فرد

سلام استاد براتی  دوست معززم  :
 نسیم لطف تان، غبار از جان مان زدود و آوای مهرتان شکستگی مان را درمان شد. وگرنه بی لطف و مهرتان، من همان غبار شکسته باشم و بس که در طریقت دوستی، شکستگی می آموزد... لطف تان جاودان و سپاس من از کران تا کران..
 و سپاس از بنده نوازیتان  و از تلاش بی وقفه تان که جاودان نگه میدارید این هنر ناب خوشنویسی را و معنا می کنید آنرا برای هضم بهتر هنرمندان . توانتان روزافزون و اندیشه تان مانا 
 با احترام :
مهندس قربانی فرجزاد  (غبار شکسته )

سلام و عرض أدب خدمت جناب آقاي براتي عزيز و گرامي،
 انتخاب مجدد جناب عالي را بمديريت إجرائي انجمن خوشنويسان ايران صميمانه تبريك و تهنيت عرض مي نمايم و أميدوارم كه درمديريت  اين مسير پر فراز و نشيب عرصه هنرخوشنويسي همانند گذشته موفق و پيروز عمل نماييد ، 

دوستدار شما  اميد رباني

سرپرست انجمن خوشنويسان ايران (شعبه دبي)

بسمه تعالی
سرور ارجمند وهنرمند گرانقدر جناب آقای  براتی عزیز.

انتخاب مجدد حضرتعالی به عنوان ریاست اجرایی انجمن خوشنویسان ایران  مایه فخر ومباهات است.ارزوی موفقیت بیش از پیش را برای جنابعالی دارم . تبریکات صمیمانه اینجانب  را پذیرا باشید. 
                                                                                                                                          ارادتمند حیدری (انجمن خوشنویسان ابرکوه)