تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
شنبه 1 اردیبهشت

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاحیه نمایشگاه ششمین مهرگان در نگارخانه اشراق مشهد

نمايشگاه "ششمين مهرگان"براي ششمين سال متوالي به همت ١٨ تن از خوشنويسان دوره هاي استادي،

 فوق ممتاز و ممتاز انجمن خوشنويسان مشهد هنرجويان استاد كد خدايي، در بزرگداشت هفته خوشنويسي برگزار گرديده است.

اين نمايشگاه تا روز ٣ آبان بجز جمعه، صبحها از ساعت ٩-١٢ و عصرها ٥تا٧ در گالري اشراق حوزه هنري، بين هاشميه ٢٠ و ٢٢ قابل بازديد عموم است.

 

  همكاران عزيز فرهنگي مان در سطح استان خراسان رضوي، صبح امروز در كانون فلسطين ناحيه ٦ واقع در بلوار لادن، در دو خط قلم ني و تحريري به رقابت پرداختند. هدف از اين نشست نخست بزرگداشت هفته خوشنويسي بود و در وهله دوم دور هم بودن دوستان در يك صبح پاييزي و قلمي كردن ادبيات فاخر پارسي.
اما برسم همه رقابت ها دوستان برتر هر خط به شرح زير حائز رتبه شدند كه تبريك ويژه خودم را از طرف اداره آموزش و پرورش ناحيه ٦ و انجمن خوشنويسان مشهد خدمتشان ابلاغ مي كنم.
در خط تحريري آقاي رامين رحماني از تربت جام و خانم مليحه شريف زاده از ناحيه ٢ مقام  اول را مشتركا كسب كردند.
رتبه دوم مشتركا به خانم سيده مهري آقاميرزاده  و خانم محبوبه عودي از ناحيه ٦رسيد.
رتبه سوم هم مشتركا به آقاي محمد كاري از ناحيه ٧و خانم زهرا شريفي مقدم از فريمان تعلق گرفت.

در خط قلم ني آقاي امين زنجاني از ناحيه ٦ مقام اول و خانمها نرگس عافيت  از تبادكان و مريم قدسي از ناحيه ٦ مشتركا حائز رتبه دوم شدند. 
لازم به ذكر است كه اين مسابقه بين دانش آموزان دوره هاي اول و دوم ابتدايي و متوسطه اول و دوم ناحيه ٦ همزمان در همان مكان اجرا شد كه با استقبال پرشور ايشان مواجه گرديد.  ضمن تشكر از معاونت پرورشي ناحيه ٦ جناب احمدي پور، كارشناس مسئول محترم فرهنگي و هنري سركار خانم جلاليان و مديريت و معاونت محترم كانون فلسطين آقايان اماني و علوي و ساير پرسنل محترمشان كه در اين مهم ياري مان نمودند، خوشحالم از اينكه سهم مختصري در بزرگداشت هفته هنر شريف خوشنويسي داشتم. 

بااحترام محمد ملك عضو شورا و مسئول فرهنگي و هنري انجمن خوشنويسان مشهد