تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
شنبه 1 اردیبهشت

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برگزاری کلاس های مختلف خوشنویسی در سمنان

رییس انجمن خوشنویسان سمنان
از برنامه برگزاری کلاس های آموزشیدر بخش های مختلف در نیمه دوم امسال توسط این انجمن خبر داد.

  به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمدرضا سینا در همایش تجلیل از هنرمندان خوشنویس و بزرگداشت هفته خوشنویسی در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان گفت: برگزاری کلاس خط شناسی و کلاس کاغذسازی سنتی از جمله این برنامه ها است.

وی با اشاره به برنامه های انجمن خوشنویسان در دوره جدید گفت: برپایی نمایشگاه خوشنویسی بانوان استان نیز از برنامه های این انجمن در سال جاری است.

سینا گفت: امسال و پس از آغاز به کار هیات مدیره جدید انجمن خوشنویسان تاکنون سه برنامه برگزار شده است و برگزاری سه برنامه دیگر نیز در دستور کار این انجمن در سال جاری قرار دارد.

رییس انجمن خوشنویسان سمنان با تجلیل از تلاش هنرجویان و هنرمندان خوشنویس افزود: برگزاری همایش تجلیل از پیشکسوتان و هنرمندان خوشنویس و برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان خوشنویس از برنامه های این انجمن به مناسبت هفته خوشنویسی است که برگزار شد.

در این مراسم که محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، احمد همتی نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از هنرمندان، فعالان فرهنگی هنری و ... حضور داشتند از هنرمندان و پیشکسوتان خوشنویسی سمنان تجلیل شد.

لازم به یادآوری است؛ بیست و چهارم تا سی ام مهر به عنوان هفته خوشنویسی نامگذاری شده است.