تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
جمعه 10 فروردین

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گزارش تصویری نمایشگاه آثار خوشنویسی استادان و مدرسان انجمن خوشنویسان شعبه شهرضا با عنوان آفرینش قلم - 22 آذر

نمايشگاه خوشنويسي " آفرينش قلم" در شهرضا افتتاح شد.

 در اولين روز هفته فرهنگی شهرضا نمایشگاه خوشنویسی اساتيد و مدرسان انجمن خوشنویسان شهرضا افتتاح گردید . محسن گلابی فرماندار شهرضا در مراسم افتتاح نمایشگاه خوشنوسی «آفرینش قلم» از مجموعه برنامه های هفته فرهنگی این شهرستان٬ عنوان کرد: هفته فرهنگی شهرضا فرصت مناسبی است تا فرهنگ و هنر غنی شهرستان شهرضا به دیگران معرفی شود تا آنها نيز با گذشته پرافتخار مردم این دیار آشنا شوند.
وی اظهار کرد: بخش عمده ای از فعاليت های اجرایی شهرستان در حدود 18 ماه گذشته به فعاليتهای فرهنگی اختصاص یافته زیرا استعداد و هنر هنرمندان فراوانی که در رشته های گوناگون فرهنگی در شهرضا فعاليت میکنند باید به همه مردم کشور معرفی شود.
فرماندار شهرضا ادامه داد: برگزاری نمایشگاه چلچراغ هنر و استقبال گسترده هنرمندان شهرستان از این نمایشگاه نشان داد که باید فعاليتهایی بيشتر از آنچه تاکنون در عرصه هنر شهرضا انجام شده٬ فعاليت کنيم. محمد جواد رحمتی مسئول انجمن خوشنویسان شهرضا در حاشيه این مراسم افتتاحيه در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نمایشگاه خوشنویسی «آفرینش قلم» به مناسبت هفته فرهنگی شهرضا از 22 آذرماه لغایت 10 دیماه برگزار میشود.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه 40 اثر از استادان٬ هنرمندان و هنرآموزان انجمن خوشنویسان در گرایشهای نستعليق٬ نسخ و شکسته در معرض دید هنردوستان قرار داده شده است. مسئول انجمن خوشنویسان شهرضا بيان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه٬ نشان دادن جایگاه والای هنر خوشنویسی در شهرستان شهرضا است.
رحمتی در بخش دیگری از سخنان خود٬ عنوان کرد: در حال حاضر در انجمن خوشنویسان شهرضا که از نظر اهميت و رتبه هنری٬ پس از انجمن خوشنویسان اصفهان٬ به عنوان دومين انجمن استان شناخته میشود٬ 70 نفر استاد خوشنویس با رتبه ممتاز عضویت دارند.