تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
جمعه 31 فروردین

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گزارش تصویری افتتاحیه نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد احمد مازادی با عنوان «مشق امروز» - سوم دیماه 95 در گالری شکوه

"مشق امروز" عنوان این نمایشگاه است که استاد احمد مازادی در آن 26 اثر خوشنویسی با مرکب بر روی کاغذ و بوم را در ابعادی متفاوت در معرض تماشا قرار می‌دهد.

  وی در این نمایشگاه برخوردی کلاسیک با خط نستعلیق داشته و با ایده جدیدی آن را ارائه داده است. مازادی با کنار هم قراردادن قطعات سیاه مشق به فضاهای جدیدی دست یافته و رفته رفته آن فضاهای اولیه با برش‌های موازی ، تغییر مکان حروف و کلمات به سیاه مشق‌هایی بدل شدند که رنگ و بوی امروز در آن‌ها نمایان شده و فضای معاصرتری از خوشنویسی را پیش چشمان مخاطب گشوده‌اند .

احمد مازادی متولد ۱۳۵۰ است. وی در سال ۹۱ گواهینامه استادی خود را در زمینه خط نستعلیق از انجمن خوشنویسان ایران دریافت کرده است، او تاکنون در هشت نمایشگاه انفرادی و بیش از ۵۰ نمایشگاه گروهی در داخل و خارج از ایران حضور داشته است. مازادی در چندین فستیوال و جشنواره داخلی و خارجی از جمله فستیوال خط شارجه، جشنواره خط الجزایر، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم  و ... شرکت داشته و کتاب رباعیات خیام را به رشته تحریر درآورده است.

نمایشگاه "مشق امروز" تا 14 دی ماه در گالری شکوه برپا خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه شنبه تا چهارشنبه ساعات 16 تا 20  و جمعه‌ها ساعات 16 تا ۲1 (گالری پنجشنبه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است) در گالرى شکوه واقع خیابان فرمانیه،بلواراندرزگو،خیابان امیر نوری، پلاک 19 دیدن نمایند.