جهش تولید با مشارکت مردم
جمعه 7 اردیبهشت

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نشست مدير اجرايي و عضو شورای عالی انجمن خوشنويسان ايران با معاونت هنری و سينمايي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

جلسه روز شنبه مورخ  02/11/95  ساعت 10 صبح در محل دفتر معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

     براساس اين گزارش مدير اجرايي انجمن خوشنويسان ايران آقای عارف براتی و استاد علی اشرف صندوق آبادی عضو شورای عالی با جناب آقای محمد حسين اسماعيلی معاون هنری و سينمايي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ديدار کردند . در اين ديدار استاد علی اشرف صندوق آبادی گزارش مبسوطی از وضعيت شعبه تهران و مسائل پيش آمده ارائه نمودند که در آن تخلفات آقای مجيد حسين زاده مدير معزول شعبه چهارراه وليعصر از جمله زدن سند ساختمان 5 طبقه انجمن خوشنويسان شعبه تهران در خيابان صائب به نام خود ، سوء استفاده مالی از حسابهای شعبه تهران با امضای شخصی و مهر انجمن ، رهن ساختمان چهارراه وليعصر با پول انجمن به نام شخص خود و نامه پراکنی و توهين به بزرگان هنری و ايجاد آلودگی در فضای مجازی و حوزه هنر خوشنويسی و . . .  مطرح گرديد. همچنين آقای محمد حسين اسماعيلی معاون هنری و سينمايي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن عرض خيرمقدم، مطالب متعددی را پيرامون شعبه تهران مطرح نمودند و اعلام کردند که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمام توان در کنار انجمن خوشنويسان ايران و تمامی خوشنويسان استان تهران خواهد بود و حمايت های لازم را خواهد داشت و با متخلفين برابر ضرورت برخورد می نمايد .

 

در ضمن ايشان به ايجاد وحدت سازمانی و همدلی هرچه بيشتر اين عرصه تأثيرگذار تأکيد نمودند و از فضای آرام بوجود آمده در سراسر کشور قدردانی کرده و خواستار تشکيل جلسه ای با مديران شعب تهران بزرگ شدند .

در اين جلسه آقای عارف براتی مدير اجرايي انجمن خوشنويسان ايران نيز گزارشی در خصوص شعبه تهران و عملکرد انجمن خوشنويسان سراسر کشور را ارائه نمودند .  

جلسه رأس ساعت 30 : 10 خاتمه يافت . و السّلام .