تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
جمعه 10 فروردین

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ديدار اعضای شورای گرگان با استاد اميرخانی و شورای عالی انجمن خوشنویسان ایران

جلسه ديدار اعضای شورای گرگان با استاد اميرخانی و شورای عالی روز دوشنبه مورخ  95/10/20
 ساعت 9 صبح در محل دفترمدير اجرايي انجمن خوشنويسان ايران برگزار گردید.    

 

    براساس هماهنگی های به عمل آمده و به منظور رفع سوء تفاهمات و ايجاد وفاق و همدلی 2  تن از اعضای محترم شورای شعبه گرگان ، هنرمندان سرکار خانم ها دزيانی و نيک سيرت در دفترمرکزی حضور يافتند .

اين جلسه که با حضور استاد غلامحسين اميرخانی رياست محترم شورای عالی و جناب آقای دکتر محمد حسين ساکت نماينده محترم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی و استادان علی اشرف صندوق آبادی و سيد حيدر موسوی اعضای شورای عالی و استاد عسکر محمدی تبار بازرس و آقای عارف براتی مدير اجرايي انجمن خوشنويسان ايران تشکيل گرديد.

در ابتدای جلسه استاد غلامحسين اميرخانی ضمن عرض خيرمقدم به عزيزان به شرايط انجمن و موارد مطروحه در شعبه گرگان پرداخت و تأکيد نمودند که همه ما بايد تابع قانون و مقررات انجمن بوده و بر مدار اخلاق حرکت کنيم .

بنا به اين گزارش، خانم ها دزيانی و نيک سيرت گزارشی از وضعيت شعبه گرگان و فعاليت های شعبه و سابقه فعاليت خود ارائه دادند . و اعضای حاضر هرکدام به نوبه خود مباحثی را مطرح نموده و در پايان مقرر گرديد که اعضای محترم شورای گرگان و مديريت جديد جناب آقای پارسا در سايه همکاری ، اتحاد و همدلی و با بهره مندی از توان و تجربه مدرسان پرتلاش و با استفاده از تمام ظرفيت های ارزشمند جامعه خوشنويسی گرگان در تعالی هرچه بيشتر آن شعبه گام بردارند . والسّلام .    

روابط عمومی انجمن خوشنویسان ایران