تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
جمعه 31 فروردین

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جلسه تبريک و تقدير کارکنان دفترمرکزی به پاس خريداری ساختمان انجمن خوشنويسان ايران ( خيابان خارک )

 کارکنان دفترمرکزی انجمن خوشنويسان ايران در روز سه شنبه مورخ 95/11/5 با حضور در دفتر مدير اجرايي  انجمن خوشنويسان ايران

اين اقدام مبارک و خجسته را به استاد علی اشرف صندوق آبادی و مدير اجرايي انجمن آقای عارف براتی تبريک گفتند .   

 

      براساس اين گزارش کارمندان انجمن خوشنويسان ايران رأس ساعت 11 صبح روز سه شنبه مورخ 95/11/5  با حضور در دفترمدير اجرايي با اهدای دسته گلی از تلاش های رياست و اعضای محترم شورای عالی بويژه مدير اجرايي در راستای تعالی انجمن به خصوص خريد ساختمان دفترمرکزی انجمن خوشنويسان ايران قدردانی به عمل آوردند .

  در ادامـه جلسه استاد علی اشرف صندوق آبـادی عضو شورای عالی ضمن سپاسگزاری از کارکنان انجمن فرمودنـد از فعاليتهای مدير دلسوز اجرايي تشکر می کنم و همين طور از کارمندان اين اداره که با دلسوزی تمام همگام با اصول راهبردی مجموعه پيش می روند و بی شک شورای عالی قدر اين همراهی و همگامی را می داند . همچنين ايشان از شور و شعفی که در ميان کارمندان جاری بود ابراز خوشوقتی نموده و فرمودند با ديدن چهره های شاد و اين ابراز خوشحالی احساس می کنم که شما برای خودتان خانه خريده ايد . و اين قدرشناسی شما را پاس می دارم . چرا که حس قدرشناسی در انسان باعث آرامش در خود شخص و انتقال آن به محيط می شود .

   خانم شيروانی نيز به نمايندگی از سوی همکاران انجمن در پاسخ به ايشان اظهار نمودند که اين آرامش و فضای امنی که در محيط کارشان فراهم آمده را مديون نگاه مثبت و خوب مدير اجرايي انجمن می باشند .

   در ادامه جلسه مدير اجرايي انجمن از حضور پرسنل و همراهی هميشگی آنها در موضوعات و موارد مختلف قدردانی به عمل آورده و اعلام نمودند که توفيقات حاصله به واسطه تصميمات و نظرات خوب شورای عالی بويژه رياست شورا و عنايت پروردگار می باشد و فرمودند ما برنامه ها و آرزوهای زياد خوبی برای انجمن داريم که با برنامه ريزی دقيق آن را دنبال خواهيم کرد و آرام آرام و به لطف خداوند به آن دست خواهيم يافت .

   در اين جلسه پرسنل دفترمرکزی با جملات و کلماتی دلگرم کننده به تشويق شورا و مديريت پرداختند .

    جلسه با صلوات رأس ساعت 30 : 11  خاتمه يافت .