جهش تولید با مشارکت مردم
سه شنبه 4 اردیبهشت

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گزارش اقدامات شعبه سنندج جهت بهبود شرایط امور آموزشی در کلاسهای خوشنویسی

بر اساس گزارش دریافتی از استان کردستان شعبه سنندج :  موارد مشروحه ذیل اقداماتی است 
 
که از طرف انجمن خوشنویسان سنندج به جهت فراهم کردن شرایط بهتر برای آموزش و کلاسهای خوشنویسی صورت گرفته است .
 

 1) دربرنامه ریزی صورت گرفته از طرف شورای انجمن و پیگیری مجدانه آن وهمکاری مسئولین شهر ، استاندار، فرماندار، معاونت عمرانی ، استانداری و شهردار محترم سنندج ، یکی از مکانهای تجاری شهرداری در اختیار انجمن  خوشنویسان سنندج قرارگرفت و دفتر و کلاسهای این انجمن به آنجا انتقال یافت .

2) با هماهنگی با فرماندار فرهنگ دوست ومحقق جناب آقای دکترابراهیم زارعی جلسه ایعمومی در انجمن سنندج تشکیل گردید که درآن درمواری مختلف بحث و تبادل نظر گردید و جناب فرمانداراعلام داشتند که توان خود را برای فراهم کردن محل ثابت برای انجمن خوشنویسان سنندج و همچنین اختصاص محلی برای موزه خوشنویسی که بنا به گفته ایشان از آرزوهای وی می باشد به کار خواهد برد . 

3) طی جلسه ای در دفتر شهردارسنندج و تقدیم لوح تقدیر انجمن خوشنویسان به ایشان درارتباط با همکاری بیشترصورت گرفت ومطالب زیادی نیز مطرح گردید . در این جلسه نیزمقررگریدد که یکی ازاعضاء انجمن به عنوان نماینده جامعه خوشنویس در اداره زیبا سازی شهرداری به صورت مشاوره شرکت نماید و نمادهای خوشنویسی با نظریه انجمن خوشنویسان شرایط اجرایی پیدا کند . 

4) در انجمن سنندج آقایان محمد صابر صابر ، شیخ احمدی ، میکائیلی ، غلامی ، فریدونپور ، بهاری زر ، افتخار و خانمها روحانی و احمدیان تدریس را عهده دار هستند .

5) در تمامی کارهای انجمن ازهم کاری وهم فکری استادعزیزچناب آقای یادگار خیام استفاده گردید. 

.