تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
جمعه 10 فروردین

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرحله دوم استعدادیابی و آموزش خط در قزوین

 استاد مهرزاد محصص مستشاری در گفتگو ی خبری اظهار کرد: در این طرح که  با همکاری انجمن خوشنویسان قزوین و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد یک هزار دانش آموز در مرحله اول شرکت کردند که با همکاری مدیران مدارس، نمونه آثار خط تحریری خود را به انجمن خوشنویسان قزوین ارسال کردند.

رئیس انجمن خوشنویسان قزوین افزود: در این مرحله پس از داوری آثار، تعداد ۲۰۰ اثر از ۲۰۰ دانش آموز برگزیده شد که برای اجرای حضوری امروز در انجمن خوشنویسان قزوین حضور پیدا کردند.

وی بیان کرد: در نهایت پس از داوری نهایی توسط کارشناسان انجمن خوشنویسان قزوین تعداد ۱۰۰ دانش آموز برتر انتخاب خواهند شد که طی مراسمی با حضور مسئولین استان مفتخر به دریافت لوح تقدیر، دریافت جایزه نقدی و بهره مندی از تخفیف ۵۰ درصدی کلاسهای خوشنویسی انجمن خوشنویسان قزوین می شوند.

 

 

رئیس انجمن خوشنویسان قزوین بیان کرد: این طرح برای اولین بار در کشور برگزار شد و در سال گذشته نیز طی مراسمی زنگ خوشنویسی در مدارس استان با حضور مسئولین به صدا در آمد.

محصص مستشاری یادآور شد: به این ترتیب می توان فرهنگ خوش خط نویسی و در عین حال آشنایی با متون ادبی، فرهنگی و مذهبی را در دانش آموزان و به طبع آن در جامعه رواج داد.