باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

۱۲ نفر از تاثیرگذاران هنر خوشنویسی شهرستان ابهر با تشریف فرمایی جناب استاد مجتبی سبزه خوشنویس و گرافیست مطرح کشور و با حضور جعفر محمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ، رؤسای ادارات: آموزش و پرورش ، کار و امور اجتماعی ، کمیته امداد و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر ، همچنین اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ در فرهنگسرای نور ابهر تجلیل بعمل آمد.
در این مراسم از هنرمندان خوشنویس آقایان:
سید محمد کلانتری ، منوچهر قشلاقی ، مهدی اکبری ، حسین افشاری ، مجید نظری ، محمد نقی بهرامی فرد ، موسی نوروزی ، استاد حمید مجیدی ، سید احمد امینی ، علی اباذری ، علی ملک و خانواده مرحوم حسین بختیاری بابت چندین دهه فعالیت و تاثیرگذاری در حوزه خوشنویسی شهرستان قدرانی و تجلیل به عمل آمد.
این برنامه را اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با همکاری انجمن خوشنویسان شعبه ابهر برگزار نمود.


