باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جلسه مدرسین انجمن خوشنویسان میبد
تاریخ: چهارشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۴
زمان: ۱۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰
مکان: انجمن خوشنویسان میبد
حاضرین جلسه (از راست به چپ):
ایمان نظیری، مریم بیطرف، مینا جعفری، نرگس زارع، آمنه زارع، هادی زارع، ریاست ارشاد، احمد اقایی، سیدعلیرضا افخمی، جعفر ذاکری، محمدرضا رحمتی
دستور جلسه و گزارش:
جلسه با خوشامدگویی آقای سیدعلیرضا افخمی، مسئول انجمن خوشنویسان میبد، آغاز شد.
سپس آقای ایمان نظیری، مسئول آموزش، آمار کلاسها را ارائه دادند و نکات و تجربیات آموزشی خود را با اعضا به اشتراک گذاشتند.
آقای افخمی بر اهمیت حضور فعال در جشنواره خوشنویسی فرهنگیـهنری شهرداری میبد تاکید کردند و نکاتی پیرامون آموزش بیان نمودند.
در ادامه، آقای احمد اقایی، پیشکسوت موسیقی و خوشنویسی، نکات ارزشمندی مطرح کردند.
برخی مدرسین نیز دیدگاهها و پیشنهادات خود را بیان کردند.
در پایان، آقای هادی زارع، ریاست اداره ارشاد، به مباحث مطرح شده پاسخ دادند و از تلاشهای مدرسین و انجمن خوشنویسان قدردانی کردند. همچنین تاکید کردند که هنرمندان از فرصت استفاده از بیمه هنرمندان بهرهمند شوند.