اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی
چهارشنبه 27 خرداد

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارگاه آموزشی خوشنویسی'در دیلم'برگزار شد.

به همت انجمن خوشنویسان شهرستان دیلم و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهر کارگاه خوشنویسی در مجتمع فرهنگی هنری دیلم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دیلم، کارگاه خوشنویسی با حضور'سعید بیراتی و هنرمندان و هنرجویان علاقمند به هنر خوشنویسی در دیلم برگزار شد. سعید بیراتی ضمن تشویق هنرجویان به هنر خوشنویسی گفت : فصل تابستان همزمان با اوقات فراغت  یک فرصت ایده آل  و مناسب برای'یادگیری وتجربه هنردخوشنویسی است.

بیراتی با اشاره به اینکه کارگاه آموزشی نقش'بسیار مهمی در جذب هنرجویان به انجمن خوشنویسان دارد؛ افزود : دانش آموزان می توانتد با حمایت و تشویق آموزش‌وپرورش در کلاس های خوشنویسی شرکت کنند.