تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین
جمعه 10 فروردین

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

صفحه پنجم پیامهای تسلیت مدیران شعب انجمن خوشنویسان ایران به مدیر اجرایی استاد براتی

استادگرامی جناب آقای عارف براتی عزیزم

بانهایت تاسف وتاثر درگذشت فرزند دلبندتان را به خدمت شما وخانواده داغدارتان تسلیت عرض نموده وخودمان رادرغم شما شریک میدانیم وبسوگ مینشینیم واز درگاه خداوند بزرگ برای شما وبازماندگان صبر مسئلت می نماییم .

مدیر وشورای انجمن خوشنویسان شعبه اسلام آبادغرب، سعید نجف زاده

***

مدیریت محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

جناب استاد براتی عزیز

با نهایت تأسف و تالم درگذشت جانسوز و نابهنگام  فرزند دلبندتان را به جنابعالی و خانواده محترم و سایر بستگان تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز از دست رفته رحمت الهی  وبرای حضرتعالی و سایر بازماندگان صبری جزیل از در گاه  خداوند متعال خواهانیم. ما را در غم خود شریک بدانید .

با احترام مهدی افروغ، انجمن خوشنویسان شعبه خرم بید

***

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام 

جناب آقای  استاد عارف براتی مدیریت محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایرا ن

  با نهایت تاثر وتاسف  ضایعه دلسوز و جانسوز عروج فرزند بزرگوارتان  را تسلیت عرض نموده از ذات اقدس اله صبر جمیل و اجر جزیل برای شما مسئّلت مینمایم.

سید عبدالخالق غازی - انجمن خوشنویسان شعبه سپیدان

***

بقا ذات اوست ، نقش پای رفتگان هموار سازد راه را

مرگ را داغ عزیزان بر من آسان کرده است

جناب استاد براتی عزیز

بدینوسیله مراتب تسلیت انجمن خوشنویسان شهرری را برای پر کشیدن جگر گوشه تان را پذیرا باشید.از خداوند سبحان برای آن عزیز از دست رفته رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم.

 

 

جناب استاد براتی عزیز درگذشت جانسوز فرزند دلبندتان رامحضرشما وخانواده محترمتان تسلیت عرض نموده وازخداوندبرای شماصبروبرای آن عزیزسفرکرده مغفرت الهی خواستارم.

حسن کریمی مسئول انجمن خوشنویسان شهرستان میناب

***

انا لله وانا الیه راجعون.... مدیریت اجرایی انجمن خوشنویسان ایران ،برادرارجمند جناب استاد براتی، ضایعه ی دردناک فقدان فرزند دلبندتان رابه شما وسایربستگان تسلیت عرض مینماییم مارادر این مصیبت شریک بدانید.

 انجمن خوشنویسان آبدانان

***

جناب استاد براتی عزیز

مصیبت فقدان فرزند دلبندتان را صمیمانه تسلیت عرض نموده برای آن عزیز رحمت الهی و برای بازماندگان صبر از خداوند متعال مسئلت داریم.

فریبرز نوری  انجمن خوشنویسان شعبه نکا

***

جناب استادعارف براتی مدیرمحترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

بانهایت تاسف وتاثر درگذشت فرزند دلبندتان راتسلیت عرض نموده وازدرگاه خداوند برای شما وخانواده گرامی صبرجمیل وبرای آن سفرکرده غفران ورضوان وعلو درجات راخواستاریم.

انجمن خوشنویسان بجنورد -رستمی بجنوردی

***

جناب استاد براتی عزیز ،مدیریت محترم انجمن خوشنویسان ایران، درگذشت فرزند بزرگوارتان را تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و برای جنابعالی و خانواده محترم صبر مسئلت می‌نمایم.

انجمن خوشنویسان شعبه زیاران

***

محضرعزیزگرامی جناب استادعارف براتی

فقدان فرزندگرامی وعزیزدلبندتان موجب تاثر وتالم خاطرهمگان گردید.

بدینوسیله عرض تسلیت و تعزیت خدمتتان معروض میدارم وازدرگاه ایزدمنان علوم درجات و رحمت واسعه الهی برای آن عزیز سفر کرده و صبر وشکیبائی برای بازماندگان مسئلت می نمایم .

رضا نادریان – مسئول انجمن خوشنویسان بابل

***

چنان بی‌رحم زد تیغ جدایی ...برادر ارجمند جناب استاد عارف براتی  مدیرمحترم‌اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

خبردرگذشت فرزند برومندتان قلب خوشنویسان این دیار را جریحه‌دار کرد - زبان ازآنچه برشماوخانواده محترم گذشته است قاصراست .تسلیت صمیمانه وهمدلانه مارا پذیرا باشید  ...

سمنان / غلامرضاطاهریان - محمدرضا سـینا

***

جناب استاد براتی مدیر محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران ،

بی شک از دست دادن فرزند درد و جراحت عظیمی ست که با تسلیت مرهم نمیشود. خداوند در این فقدان جانسوز به جنابعالی و بازماندگان محترم صبر و شکیبایی و به عزیز سفر کرده علو درجات عطا بفرماید .

رضا روحانی، انجمن خوشنویسان شعبه راور

***

اولیاؤ تحت قبايي لا يعرفهم غيري. «مرا دوستانیست در زیر خیمه های من که غیر از من کسی آنان را نمی شناسد» حدیث قدسی. از پیامبر اکرم ص

از مرگ چه اندیشی چون جان بقا داری                             در گور کجا گنجی چون نور خدا داری.

شمس الحق ما گشتی ودر لیله قدر. سلام هی حتی مطلع الفجر شدی.اجر صبري را در چنین شبی به برات آوردی. جان بودی وجان جانان شدی وشراب نوربر پیکر ناامیدانه دمیدی ویک جان دلبند داشتی به صدها جان دیگر ارمغان کردی. حقا که از تبار کمل اولیای حق هستی ، شمس الدین حافظ ما در حق عارف براتی شمس الحق جان ما کلامش را بزیبایی به زیب تغزل زیر آراسته است.

بلبلی برگ گلی خوشرنگ در منقار داشت وآن در آن برگ ونوا خوش ناله های زار داشت .گفتمتش در عین وصل این ناله های زار چیست.گفت شوق معشوق ما را بر این کار داشت. من در کمال خضوع ودر عین شرم از نقص کلامم که از ادای عمل فوق تصور وخیال شما عاج…

 

 

 

هوالباقی

 جناب آقای عارف براتی

ضایعه اسفناک در گذشت فرزند برومند حضرتعالی موجب اندوه فراوان شد. این مصیبت بزرگ را به  شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

موسی دهقانی -رییس انجمن‌خوشنویسان هرمزگان

***

باسلام وعرض ادب واحترام

استادگرانقدر ومعززجناب آقای براتی مدیرمحترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

بانهایت تاسف وتاثردرگذشت  فرزنددلبند وبرومندتان راخدمت شماوخانواده محترم داغدارتان تسلیت عرض نموده وبرایتان  ازدرگاه ایزدمنان صبروشکیبایی مسئلت داریم. مادرغم شما شریک هستیم .

انجمن خوشنویسان مهردشت...علویجه - غلامعلی شفیعی

***

استاد گرامی جناب آقای براتی - مدیریت محترم انجمن خوشنویسان ایران

همدردی ما را در فقدان فرزند عزیزتان بپذیرید. امید که فرزند درگذشته جنابعالی در سایه رحمت الهی در آرامش و آسایش از رنج‌ های دنیوی باشند.

از طرف انجمن خوشنویسان شعبه آستارا

***

هوالباقی

جناب استاد براتی مدیر  اجرایی انجمن خوشنویسان ایران درگذشت فرزند عزیزتان را بشما وسایربازماندگان تسلیت میگویم وازخداوند منان برایتان آرزوی صبر مسئلت مینمایم.

انجمن خوشنویسان حاجی آباد هرمزگان. منوچهر اسدی نژاد

***

جناب استاد براتی عزیز . ضایعه درگذشت فرزندعزیزتان موجب تاثر وتالم خاطر گردید،این مصیبت بزرگ را به شماوخانواده محترمتان تسلیت عرض نموده واز درگاه ایزد منان برای انمرحوم مغفرت وبرای سایر بازماندگان صبروشکیبایی ارزومندیم.                         جعفرعباس زاده - انجمن خوشنویسان شعبه لارستان

جناب آقای عارف براتی استاد عزیز ، مدیرمحترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

با نهایت تاسف ؛ ضایعه درگذشت فرزند عزیزتان را تسلیت عرض مینمایم و در غمتان شریک هستم.از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحوم علو درجات و مغفرت الهی و برای شما و خانواده ی محترم; صبر و آرامش آرزومندیم.

مدیریت و اعضای انجمن خوشنویسان واحد ابوذر

***

باسلام وعرض ادب واحترام

استادگرانقدر جناب آقای براتی مدیرمحترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

با نهایت تاسف وتاثردرگذشت  فرزنددلبند وبرومندتان راخدمت شما وخانواده محترم داغدارتان تسلیت عرض نموده و برایتان ازدرگاه ایزدمنان صبروشکیبایی مسئلت داریم. شریک از غمتان هستیم

انجمن خوشنویسان شعبه چرام - مسلم پراهام

***

باسلام و ادب واحترام ، استادگرانقدر جناب آقای عارف براتی مدیرمحترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

بانهایت تاسف وتاثردرگذشت فرزند دلبند و عزیزتان راخدمت شما وخانواده محترم داغدارتان تسلیت عرض نموده ، برایتان از خداوند رحیم و رحمان آرزوی صبر و شکیبایی و آرامش و فرزند سفر کرده طلب مغفرت و آرامش ابدی دارم.

فاطمه چگی - مسئول انجمن خوشنویسان ، اعضا و هنرجویان شعبه ماسال

***

استادگرانقدر ومعززجناب آقای براتی ، مدیرمحترم اجرایی توانا وصدیق انجمن خوشنویسان ایران،

سوگ فراق  فرزند برومندتان آنچنان عظیم است که براستی  واژه‌ای جهت تسکین  نیافتم.. .....

از خداوند برای آنجناب وخانواده داغدار  صبر وتحملی به وسعت غم بیکرانتان وبرای آن عزیز سفر کرده شادی روح و آرامش جاودانه آرزو دارم......در غم بزرگتان از صمیم قلب شریکیم.

زهرا حکمی سرپرست انجمن خوشنویسان یزد،مدرسین ،شورا واعضای انجمن.

***

انا لله و اناالیه راجعون

جناب استاد براتی مدیریت محترم اجرائی انجمن خوشنویسان ایران

ضایعه درگذشت فرزند دلبندتان را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و مارا در این غم اندوهناک شریک بدانید آرزوی صبر برای بازماندگان از درگاه خداوند متعال خواستارم.

رسول بهرامی _انجمن خوشنویسان شعبه سلماس

***

انالله وانا الیه راجعون. جناب استاد براتی ، مدیریت محترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

مصیبت در گذشت فرزند عزیزتان را خدمت حضرتعالی وخانواده محترم تسلیت وتعزیت عرض می کنیم.روحشان قرین الطاف واسعه الهی انشالله. اللهم صلعلی محمدوآل محمد وعجل فرجهم.

انجمن خوشنویسان شعبه گالیکش

***

استاد عزیز جناب آقای براتی

مصیبت وارده راخدمت شما و خانواده محترمتان تسلیت میگم و برای فرزند دلبندتان روحی شاد آرزو میکنم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم مغفرت و آمرزش میطلبم . روحش شاد و یادش گرامی باد.

علی رحیم پور - مسوول انجمن خوشنویسان پاکدشت

***

استادگرامي، جناب آقای براتی مدیرمحترم اجرایی انجمن خوشنویسان ایران

بانهایت تاسف وتاثردرگذشت  فرزند عزيزتان راخدمت شماوخانوده محترم داغدارتان تسلیت عرض نموده وبرایتان  ازدرگاه ایزدمنان صبروشکیبایی مسئلت داریم. مارا نيز در اين غم بزرگ و مصيبت جانفزا شریک خود بدانيد. با ارادت و احترام،

محمود حاتم ابادي -انجمن خوشنویسان ايران، شعبه ملبورن – استراليا

***

جناب استاد براتی گرامی  ، از خبردر گذشت فرزند عزیزتان بسیار متاثر شدم ، از خداوند منان برای آن عزیز مرحوم علو درجات و برای شما و خانواده مصاب صبر مسئلت مینمایم .

مرا در غم خویش شریک بدانید ( ارادتمند ابدی سرمدی )

***

 

سرور بزرگوار جناب استاد براتی، از شنیدن خبر در گذشت فرزند عزیزتان بسیار متاثر شدیم.  ما را در غم خویش شریک بدانید. از خداوند بزرگ، آرامش ابدی روح آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای حضرتعالی و خانواده بزرگوارتان مسئلت داریم.

انجمن خوشنویسان مهاباد

***

و بشّر الصّابرین الّذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انّا للّه و انا الیه راجعون جناب آقای استاد براتی بزرگوار مدیر اجرایی انجمن خوشنویسان ایران ، درگذشت جانسوز فرزند دلبندتان را تسلیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم رحمت واسعه حضرت حق و برای بازماندگان صبر جمیل مسئلت داریم. مارا در غم خود شریک بدانید.

دکترمنصور رحمانی - انجمن خوشنویسان ایران شعبه آوج

***