جهش تولید با مشارکت مردم
جمعه 7 اردیبهشت

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

علی جنتی :کتابها و آثار هنری گفتمان‌ساز در زمینه اقتصاد مقاومتی حمایت می‌شوند.

علی جنتی از کتابها، نمایشنامه‌ها، فیلمهای سینمایی و حتی نقاشی و خوشنویسی‌های را در زمینه گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی مؤثر دانست و گفت:
                                                         همگی معاونان وزارتخانه موظفند به این مسئله بپردازند و از طرحهایی سبب گسترش این گفتمان می‌شود، حمایت حمایت کامل کنند.

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو در پاسخ به این سوال که تاکنون درباره گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی چه اقدامهایی صورت داده‌اید، گفت: تمام کتابها، نمایشنامه‌ها، فیلمهای سینمایی و حتی نقاشی و خوشنویسی، ابزارهایی است که می‌شود در خدمت اقتصاد مقاومتی که دغدغه مقام معظم رهبری است، به کار گرفت.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه کتابهایی که در جهت گفتمان‌سازی مسئله اقتصاد مقاومتی تألیف شود، مطبوعاتی که در این زمینه بیشتر قلم بزنند و فعالیت داشته باشند، فیلمنامه‌نویسهایی که در این زمینه فیلمنامه‌هایی مناسب بنویسند که قابلیت اجرا داشته باشد و حتی در حوزه نمایشنامه اگر خوب و اجرایی باشد، مورد حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به لزوم برخورداری از وجدان کاری گفت: اگر وجدان کاری در زندگی‌مان وجود نداشته باشد، هرچند منابع مادی زیادی هم داشته باشیم، عملاً اقتصاد کشور راه نخواهد افتاد. هر کدام از معاونان وزارتخانه در حوزه خودشان موظفند به این مسئله بپردازند و از طرحهایی که در جهت گسترش این گفتمان‌سازی ارائه می‌شود، حمایت کامل داشته باشند.