جهش تولید با مشارکت مردم
جمعه 7 اردیبهشت

باهمکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نفرات برتر جشنواره خوشنویسی مشق عشق در تبریز معرفی شدند.

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر نفرات برتر جشنواره خوشنویسی مشق عشق معرفی شدند.

  بر اساس این گزارش، در این آیین در رشته ی نستعلیق؛

  شهریار روزی طلب به عنوان نفر اول، تیمور خدابخش به عنوان نفر دوم، ابراهیم نظری به عنوان نفر سوم معرفی شدند و همچنین از حمید نصیرپور، حسین نصیرپور،شهرام فرشباف، عارف نصیرپور ومیر علیرضا حسینی

با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

در رشته شکسته نستعلیق : امیر دانش مراغه ای به عنوان نفر اول ویونس آتش بار به عنوان نفر سوم معرفی شدند و هیأت داوران کسی را حائز رتبه دوم ندانستند.

همچنین در این رشته ازحبیب نصیرپور، امین هیهاتی آذر، علی نجمی، داود رسولی فرو اصغر مغفرت با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است استاد میرحسین زنوزی ، میرحیدر موسوی ، محمدعلی فرزبود و محمدرضا اقتدارزاده داوری دومین جشنواره خوشنویسی مشق عشق را بر عهده داشتند.

 این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب خلق آثار فاخر خوشنویسی با محوریت ایثار و شهادت و شهدای مدافع حرم و به خصوص شهید حاج سیدرضا مراثی در هفته دفاع مقدس برگزار شد. همچنین خلق آثار خوشنویسی فاخر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، آشنایی هرچه بیشتر جامعه هنری و آحاد مردم با ادبیات حماسی ایران اسلامی و گرامی داشت خوشنویسان مطرح استان و همچنین معرفی خوشنویسان مستعد  جوان و نوجوان استان  از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره بود.